پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : 12774

برنامه های نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت: برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از سی‌ام اسفند‌ماه جاری تا شانزدهم فروردین‌ماه 92 برای زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت ارائه می‌شود.
برنامه های نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: نیایش صبحگاهی همه روزه در ایام نوروز بعد از نماز صبح توسط حجج اسلام والمسلمین میردامادی و ضیایی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه بیان احکام و سخنرانی قبل از نماز ظهر توسط حجج السلام والمسلمین اکبری، امینی و اسماعیلی اظهار داشت: سخنرانی حجج اسلام والمسلمین ظهیری، صابری، گنجی و سید ابوالفضل مدرس از برنامه‌های پیش از نماز مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر می‌باشد.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم درباره آیین‌های سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا اظهار داشت: در این مراسم، حجج اسلام والمسلمین حیدری کاشانی، مؤمنی، فرحزاد، رفیعی، عباسی، ماندگاری و اویسی به ایراد سخن می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حسینی‌نژاد در نخستین روز از سال ۹۲، بعد از نماز صبح ادامه داد: در این روز، بعد از نماز مغرب و عشا دعای کمیل با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی مهدوی‌نژاد قرائت می‌شود؛ همچنین مراسم قرائت دعای روح‌بخش ندبه نیز در روز جمعه، دوم فروردین‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اویسی و مداحی مهدوی‌نژاد برگزار می‌‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب با اشاره به آیین قرائت دعای توسل، زیارت عاشورا، دعای کمیل و ندبه در هفته اول و دوم از سال جدید با سخنرانی اساتید و فضلای حوزه و مداحی مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام اظهار داشت: آیین قرائت زیارت آل یاسین و پرسش و پاسخ مهدویت با مداحی مهدی حیدرزاده و سخنرانی حجج السلام والمسلمین شاکری،‌ مصطفوی و کلباسی نیز در هفته اول و دوم نوروز برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم در پایان خاطرنشان کرد: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه نیز در تاریخ ۲/۱/۹۲ به امامت آیت‌الله رضا استادی،‌ ۹/۱/۹۲ به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی و ۱۶/۱/۹۲ به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری اقامه می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcay0n6.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما