پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 12778
ساری:

جوانان قمی به پیکارهای سپک تاکرا قهرمانی کشور اعزام می شوند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم از اعزام تیم جوانان قم به رقابت های سپک تاکرای جوانان کشور خبر داد.
جوانان قمی به پیکارهای سپک تاکرا قهرمانی کشور اعزام می شوند
به گزارش قم نیوز، علیرضا ساری تصریح کرد: تیم سپک تاکرای جوانان قم با ترکیبی از بهترین های این رشته به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود تا در بخش آقایان نیز همانند بانوان بتوانیم سپک تاکرا را به جایگاه خوبی در مقایسه با سایر رشته های فعال در این هیئت برسانیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که انجمن سپک تاکرا فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان در نظر دارد تا در سال آینده رقابت های قهرمانی کشور در رده جوان برگزار کند و تیم هیئت قم نیز برای اعزام به این پیکارها آماده می شود.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی مسئولان انجمن سپک تاکرای کشورمان به منظور برنامه ریزی منسجم برای رشد سپک تاکرا در میان جوانان و نوجوانان تصمیم بر آن شد تا رقابت های رگو زیر ۱۸ سال در سال آینده و در شهر تهران برگزار شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رقابت ها، تصریح کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها کشف استعدادهای جدید و پشتوانه سازی برای این رشته است و امیدواریم بتوانیم تیمی خوب و آماده را به نمایندگی از هیئت انجمن های ورزشی قم راهی این رقابت ها کنیم.

ساری یاد آور شد: گنجاندن رگو زیر ۱۸ سال در رقابت های تیمی لیگ سپک تاکرا بانوان کشور طی دو سال گذشته باعث شده است تا تیم ها رو به استعداد یابی بیاورند و این می تواند به هرچه بهتر برگزاری رقابت های رگو زیر ۱۸ سال کمک کند.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان قم با بیان اینکه سپک تاکرا در قم استعدادهای بسیار خوبی دارد، افزود: زمان دقیق برگزاری این رقابت ها معلوم نیست اما سعی انجمن این است که در هفته پایانی فروردین ۹۲ پذیرای این عزیزان در تهران و مجموعه ورزشی یاس باشد.

وی تاکید کرد: در سال ۹۱ سپک تاکرا قم روزهای موفقی را پشت سر گذاشت که بدون تردید نشان دهنده وجود استعدادهای خوب و همچنین تلاش بسیار عالی در این انجمن است که در سال ۹۱ با تلاش خود باعث شدند تا این رشته زیبا قدمی به جلو بردارد.

ساری بیان داشت: در رقابت های لیگ ۹۱ شاهد شگفتی های بسیار بودیم که نشان از نزدیک شدن سطح تیم ها به هم دارد و خوشبختانه تیم بانوان قم در لیگ سپک تاکرا بانوان باشگاه های دسته اول کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی در دو رشته از سه رشته این رقابت ها شد که افتخاری ارزشمند برای ورزش قم به شمار می رود و امیدوارم در آینده نیز تکرار شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcevf8z.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما