پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 12797
منبع : قم نیوز
سرپرست سازمان مشاغل شهری شهرداری قم خبر داد

فعالیت 24 ساعته جایگاه‌های CNG شهرداری در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان میادین میوه و مشاغل شهری شهرداری قم از فعالیت 24 ساعته جایگاه‌های CNG شهرداری در ایام نوروز خبر داد.
فعالیت 24 ساعته جایگاه‌های CNG شهرداری در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، حسن قنبری با اشاره به برنامه‌های سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم برای خدمات رسانی شایسته به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت سلام الله علیها در ایام نوروز اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده در ایام نوروز جایگاه‌های CNG شهرداری به صورت ۲۴ ساعته به مردم و زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ جایگاه CNG شهرداری در ایام نوروز تصریح کرد: برنامه ریزی شده در ایام نوروز جایگاه‌های ویژه تاکسیرانان نیز به صورت مشترک در اختیار زائران و همشهریان گرامی قرار گیرد.

سرپرست سازمان میوه و مشاغل شهری شهرداری قم به وضعیت توزیع میوه در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: با همکاری سازمان صنعت و معدن استان ۴۰ جایگاه برای توزیع میوه در بین مردم با نرخ مصوب در نقاط مختلف شهر تعبیه شده که امیدواریم رضایت همشهریان گرامی را در پی داشته باشد.

وی گفت: همچنین در ایام نوروز نیروهای سازمان در اطراف حرم مطهر و مناطق ممنوعه برای اسکان و چادر زدن زائرین فعال هستند تا مردم را به سمت مراکز مشخص برای اسکان هدایت کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfeedy.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما