دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 13227
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد

تعمیر اساسی سه جایگاه CNG قم در سال جاری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: تعمیر اساسی جایگاه سوخت‌رسانی شیخ‌آباد در سال گذشته پس از 9 ماه تلاش بی‌وقفه به پایان رسید و در سال جاری هم تعمیر اساسی سه جایگاه دیگر در دستور کار قرار دارد.
تعمیر اساسی سه جایگاه CNG قم در سال جاری
به گزارش قم نیوز، حسن قنبری با اشاره به بومی‌سازی صنعت CNG در قم به عنوان مهم‌ترین دستاورد سازمان میادین شهرداری کلانشهر قم اظهار کرد: این امر به دست متخصصان قمی در سال گذشته محقق شد.

وی افزود: بیش از ۶۰ هزار دستگاه اتومبیل در ماه به جایگاه‌های CNG قم مراجعه می‌کنند و این تعداد بالای مراجعه‌کنندگان نیازمند کنترل دقیق در همه مراحل مانند تعمیر، نگهداری و فنی است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی کارآمد در جایگاه‌های گاز یکی از اولویت‌های این سازمان به شمار می‌رود گفت: کارکرد بدون اخلال جایگاه‌های CNG با انتخاب سرپرست برای هر جایگاه حاصل شده است.

وی ادامه داد: بحث آموزش کاربردی یکی از اصول مهم در موفقیت است به همین دلیل ۳۰ درصد پرسنل سازمان میادین شهرداری قم زیر پوشش طرح آموزش تعمیر و نگهداری جایگاه‌های CNG قرار گرفته‌اند و در آینده تعداد بیشتری از آنها در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.

قنبری از تعامل گسترده سازمان میادین شهرداری قم با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز استان خبر داد و افزود: این امر یکی از سیاست‌های اصلی ماست و سعی داریم تعامل و همکاری خود را بیش از گذشته افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم راه‌اندازی جایگاه‌های جدید CNG طی سال گذشته را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: تعمیر اساسی جایگاه سوخت‌رسانی شیخ‌آباد در سال گذشته پس از ۹ ماه تلاش بی‌وقفه به پایان رسید و در سال جاری هم تعمیر اساسی سه جایگاه دیگر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcefw8z.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما