جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 12802

بیش از 7 تن مواد غذایی غیربهداشتی در قم توقیف شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس مرکز بهداشت قم گفت: از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی در قم بیش از هفت هزار و 654 کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز در قم کشف و توقیف شد.
بیش از 7 تن مواد غذایی غیربهداشتی در قم توقیف شد
به گزارش قم نیوز، مجید محمدیان با بیان اینکه از ابتدای این طرح تاکنون سه هزار و ۸۲۰ مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است، افزود: در این مدت ۴۲ واحد صنفی متخلف تعطیل و ۹۹ واحد متخلف دیگر نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفند در قم، گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و افزایش فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و به منظور جلوگیری از بیماری های منتقله از آب وغذا، این طرح تا ۱۵ فروردین سال ۹۲ ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در طرح بسیج سلامت نوروزی هفت تیم بازرسی بهداشت محیط و دو اکیپ ستادی در مجموع با ۴۸ نفر از پرسنل تمامی مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی را بازرسی می کنند.

محمدیان بیان کرد: این اکیپ ها موظفند پوشش نظارتی کامل را بر اماکن اقامتی و بین راهی و مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی به ویژه مراکز و اماکن حساس داشته باشند.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان، مسافران و زایران، کارکنان حوزه بهداشت استان قم در تمامی ساعات شبانه روز با شماره تلفن ۶۶۰۶۰۵۱-۰۲۵۱ آماده پاسخگوی شکایات بهداشت محیطی هستند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcci4qs.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما