?>?> توقیف بیش از 8 تن مواد غذایی غیربهداشتی در قم | قم نیوز
دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 12898
منبع : قم نیوز
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم خبر داد

توقیف بیش از 8 تن مواد غذایی غیربهداشتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم گفت: تاکنون بیش از هشت تن مواد غذایی غیربهداشتی در استان توقیف و معدوم شده است.
توقیف بیش از 8 تن مواد غذایی غیربهداشتی در قم
به گزارش قم نیوز، یدالله غفوری با اشاره به وضعیت بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان در ایام نوروز اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بازرسی از روند تهیه و توزیع مواد غذایی در مراکز اقامتی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین راهی صورت گرفته است.

وی از تعطیلی ۴۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی غیربهداشتی در استان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۸ تن مواد غذایی غیربهداشتی در استان توقیف و معدوم شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه سوهان، آبنبات و شکلات‌های غیربهداشتی از جمله مهم‌ترین مواد غذایی توقیف شده در استان بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت تامین الزامات بهداشتی و سلامت مواد غذایی تاکنون ۱۰۵ مورد پرونده تخلف واحدهای خدماتی در این بخش تشکیل شده است.

غفوری با اشاره ضرورت تامین سلامت آب شرب استان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ نمونه برداری از وضعیت آب شرب توزیع شده در استان صورت گرفته تا هیچ مشکل بهداشتی برای مردم و زائرین نوروزی رخ ندهد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdch66nz.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما