چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 12768
منبع : قم نیوز

پلمپ 34 واحد صنفی متخلف در طرح بسیج سلامت نوروزی مرکز بهداشت استان

قم نيوز : قم نیوز: از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی در قم 7 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز در قم کشف و توقیف شد.
پلمپ 34 واحد صنفی متخلف در طرح بسیج سلامت نوروزی مرکز بهداشت استان
به گزارش قم نیوز، رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفند در قم گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی وافزایش فعالیتهای مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی و به منظور جلوگیری از بیماریهای منتقله از آب وغذا این طرح تا ۱۵ فروردین سال ۹۲ ادامه خواهد داشت.

دکتر مجید محمدیان با بیان اینکه از ابتدای این طرح تا کنون ۲۹۸۶ مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد افزود: در این مدت ۳۴ واحد صنفی متخلف تعطیل و ۹۵ واحد متخلف دیگر نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی ادامه داد: در همین راستا ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز در قم کشف و توقیف شد.

رئیس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه در طرح بسیج سلامت نوروزی ۷ تیم بازرسی بهداشت محیط و دو اکیپ ستادی در مجموع با۴۸ نفر از پرسنل تمامی مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی را بازرسی می کنند گفت: برنامه بازرسی به صورت مستمر در تمام ایام و روزهای تعطیل انجام می شود.

دکتر محمدیان تصریح کرد: این اکیپ ها موظفند پوشش نظارتی کامل را بر اماکن اقامتی و بین راهی و مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی بخصوص مراکز واماکن حساس داشته باشند.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان، مسافرین و زائرین کارکنان حوزه بهداشت استان قم در تمامی ساعات شبانه روز با شماره تلفن ۶۶۰۶۰۵۱-۰۲۵۱ و در تهران باشماره های۶۶۷۶۰۴۳۶، ۶۶۷۶۰۴۳۷-۰۲۱ آماده پاسخگوی شکایات بهداشت محیطی هستند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdj50f.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما