يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 12860
حلوایی:

ملي‌پوش کشتی قم به مسابقات آسیایی هند اعزام می شود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هيئت کشتی استان قم گفت: کشتی گیر قمي اواخر فروردین ماه به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اعزام می شود.
ملي‌پوش کشتی قم به مسابقات آسیایی هند اعزام می شود
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصريح كرد: اين آغازی بسیار خوب در سال جدید است كه در بين نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اعزامی کشتی فرنگی کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا، نام کشتی گیر ارزنده استان قم نیز به چشم می خورد.

وي با اشاره به اينكه نماينده قم در سال ۹۱ موفق به كسب مقام‌هاي اول تا سوم مسابقات مختلفی از جمله رقابت های آسیایی، بین المللی و جهانی شده است، ادامه داد: اين رقابت‌ها با حضور کشتی گیران مطرح از کشورهای مختلف آسیایی روزهای پایانی فروردین ماه برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به زمان دقیق برگزار پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و میزبان این مسابقات، ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون کشتی آسیا این مسابقات از سی و یکم فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه در هند به انجام خواهد رسید.

وی یاد آور شد: به همین منظور کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اسامی نفرات دعوت شده مورد نظر خود برای حضور در اردوی تیم ملی را اعلام کرده است که در بین آنها نام هادی علیزاده پورنیا جوان ارزنده کشتی فرنگی قم نیز به چشم می خورد.

حلوایی حضور این کشتی گیر مطرح و افتخار آفرین در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا را برای کشتی قم در سال جدید به فال نیک گرفت و ابراز کرد: قطعا این مهم موجب افزایش انگیزه سایر چهره های مستعد کشتی قم برای تلاش بیشتر به منظور قرار گرفتن در بین برترین های کشور در سال جدید خواهد شد.

وي با تاكيد بر تلاش براي تداوم اين موفقيت‌ها در سال جدید، اظهار داشت: در هيئت کشتی تلاش بر اين بوده است كه بتوانيم با ايجاد وحدت و همدلي و همچنين تبادل تجربيات، راهكارهايي كه سبب پيشرفت کشتی قم مي‌شود را محقق كنيم و بعد از موفقيت‌هاي چشمگيري كه در سال ۹۱ داشتيم، قطعا سال جديد نيز براي کشتی قم پر بار خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به گام‌هاي رو به پيشرفت کشتی قم، خاطر نشان كرد: امروز کشتی قم در مسيري مناسب براي پيشرفت قرار گرفته است و قطعاً با استفاده از تمام توان و ظرفيت هيئت کشتی ، تيم‌هاي باشگاهي، قهرمانان، مربيان و داوران در بخش‌هاي مختلف هيئت را مورد حمايت قرار خواهيم داد.

یادآور می شود هادی علیزاده پورنیا در وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در سال ۹۰ توانست پنج مدال از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی، دانشجویان جهان و دو جام بین المللی به دست آورده و پرمدال ترین ورزشکار قمی لقب بگیرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgz79q.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما