جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 13943
حلوایی:

كشتي قم با كمبود حامي و مشكلات مالي مواجه است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: پیشرفت های کشتی قم در هر دو رشته آزاد و فرنگی به وضوح قابل مشاهد است اما این موفقیت ها در حالی به دست آمده که ما حامی مالی مناسبی نداریم.
كشتي قم با كمبود حامي و مشكلات مالي مواجه است
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصریح کرد: در یک سال گذشته به دلیل محدودیت های مالی بسیاری موانع و مشکلات بر سر راه توسعه و پیشرفت کشتی قم ایجاد شد اما با تمام وجود به کار خود ادامه دادیم و الان حاصل این تلاش ها را می‌بینیم.

وی با اشاره به حضور ۱۰ کشتی گیر قمی در مسابقات بین المللی روز جهانی کودک، ابراز داشت: با توجه به اهمیتی که مسابقات این دوره دارد، ۱۰ کشتی گیر قمی در دو رشته آزاد و فرنگی در تلاش برای کسب عناوین برتر به مصاف حریفان می روند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: این یک اتفاق بزرگ و البته نادر در کشتی قم است که همزمان ۱۰ کشتی گیر قمی می توانند جواز حضور در مسابقات بین المللی روز جهانی کودک را کسب کنند، در حالی که در سال های گذشته این مهم رخ نداده بود.

وی عنوان داشت: هشت نفر از این تعداد کشتی گیر قمی حاضر در جام جهانی کودک، کشتی گیران رشته فرنگی هستند و دو نفر نیز در مسابقات رشته کشتی آزاد برابر حریفان به میدان می روند که امید به کسب مدال در تمام اوزان داریم ولی بیشتر برای ما عضویت ملی پوشان کشتی قم در تیم های ملی نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا است.

حلوایی با بیان اینکه از سوی فدراسیون کشتی کشورمان مسابقات روز جهانی کودک به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم های نوجوانان محسوب می شود، ابراز داشت: رقابت های کشتی فرنگی جام بین الملی کودک هم اکنون در ۱۰ وزن رشته آزاد و ۱۰ وزن رشته فرنگی در حال برگزاری است.

وی افزود: مسابقات بین المللی روز جهاني كودك، به عنوان مرحله نهايي انتخابي تيم‌هاي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان برای شرکت در رقابت های آسیایی در کشور مغولستان و جهانی در کشور صربستان در مدت دو روز برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی فدراسيون كشتي، رقابت های کشتی فرنگی این جام ابتدا به انجام می رسد و سپس کشتی گیران شرکت کننده در مسابقات کشتی آزاد در سالن شهدای هفتم تیر تهران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به نفرات به شرکت در این رقابت ها اظهار داشت: در رشته كشتي آزاد نفرات اول تا هشتم مسابقات قهرماني كشور نوجوانان آزاد ۱۳۹۱ مسجد سليمان و نفرات اول تا هشتم مسابقات مرحله اول انتخابي نوجوانان آزاد ۱۳۹۲ تهران رقابت می کنند.

حلوایی افزود: همچنین در مسابقات رشته كشتي فرنگي نفرات اول تا هشتم مسابقات قهرماني كشور نوجوانان فرنگي ۱۳۹۱ ماهشهر و همچنین نفرات اول تا هشتم مسابقات انتخابي مرحله اول نوجوانان فرنگي ۱۳۹۲ تهران برای کسب مدال تلاش می کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjthev.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما