دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 12905
حلوایی خبر داد:

رقابت چهار فرنگی کار قمی برای اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از رقابت چهار کشتی گیر قمی در انتخابی تیم ملی جوانان کشورمان برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا و جهان خبر داد.
رقابت چهار فرنگی کار قمی برای اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصریح کرد: خوشبختانه درخشش کشتی گیران قمی در مسابقات قهرمانی کشور به اندازه ای بود که وقتی اسامی نفرات واجد شرایط شرکت در مسابقات اعلام شد در بین آنها نام چهار فرنگی کار قمی نیز به چشم بخورد.

وی با بیان اینکه یک ماه دیگر مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان برگزار می شود، افزود: برای همین منظور از سوی فدراسیون کشتی اسامی نفرات واجد شرایط شرکت در این رقابت ها اعلام شد که چهار فرنگی کار قمی نیز در بین آنها حضور دارند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: طبق زمان بندی صورت گرفته در فدراسیون کشتی، مرحله اول رقابت های انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان روزهای چهارم تا ششم اردیبهشت ماه در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: اسامی نفرات واجد شرایط شرکت در این رقابت ها در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم اعلام شد در حالی که کشتی گیران قمی در اوزان ۶۰، ۶۶، ۷۴ و۱۲۰ کیلوگرم به این انتخابی دعوت شده اند.

حلوایی با اشاره به شرایطی که برای دعوت از کشتی گیران استان های مختلف به این انتخابی لحاظ شده است، تاکید کرد: نفرات اول تا هشتم مسابقات قهرمانی کشور سال ۹۱ ایلام شرکت کننده در مسابقات مرحله نهائی از جمله دعوت شده ها به این انتخابی هستند که این نفرات می توانند بصورت مستقیم در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت کنند و خوشبختانه سه کشتی گیر قمی از این شانس برخوردارند.

وی ابراز داشت: مهدی مرادحاصلی اولین کشتی گیر قمی است که در وزن ۶۰ کیلوگرم باید در کنار امید قادری فریمانی از خراسان رضوی، حسن اشکانی از اردبیل، سینا رجبی از مازندران، پیام رحیمی از ایلام، رضا نادری از فارس، عرفان سعادتی فر از لرستان و سجاد اردستانی از تهران رقابت کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: مهدی عطارد دیگر کشتی گیر قمی نیز در وزن ۶۶ کیلوگرم در جدال با فرشاد بلفکه از لرستان، پیام جاویدی از تهران، محسن زیرک از خوزستان، سعید پولادوند از البرز، سیدمرتضی انوشه از ایلام، محمدرضا مشیدی از مرکزی و سجاد بلوچ از خراسان رضوی برای عضویت در تیم ملی جوانان تلاش خواهد کرد.

وی یاد آور شد: در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز فرشاد رستمی کیا از خوزستان، امیرشاه پروری از البرز، حمید یاراحمدی از لرستان، احسان سفری از کهکیلویه و بویراحمد، صاحب دریائی از مازندران، سعدالله صیدی و سعید نیک بختان از ایلام رقبای امیرحسین مولایی کشتی گیر ارزنده قمی هستند.

حلوایی اضافه کرد: نفرات شرکت کننده در مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی جوانان فرنگی از بین کشتی گیران نهم و دهم اوزان مختلف نیز شرایط حضور در این انتخابی را دارند که در بین آنها حسین فتحی زاده از قم در وزن ۹۶ کیلوگرم حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgny9q.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما