يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : 12876
لطفی نیاسر خبر داد:

تهيه بیش از 2000 هزار ساعت برنامه توسط رادیو معارف در ایام فاطمیه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر شبکه رادیویی معارف از تهیه بیش از 2 هزار ساعت برنامه به مناسبت ایام فاطمیه توسط این شبکه رادیویی خبر داد.
تهيه بیش از 2000 هزار ساعت برنامه توسط رادیو معارف در ایام فاطمیه
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر با اشاره به همزمانی نوروز با ایام فاطمیه افزود: شبکه رادیویی معارف ۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تهیه دیده است که در این ایام روی آنتن می برد.

وی اضافه کرد: از اين مدت ۴۷۰ دقيقه برنامه به صورت زنده و بيش از ۲ هزار دقيقه به شکل توليدي در نظر گرفته شده است.

دبير شوراي معارف معاونت صدا اظهار داشت: راهبرد برنامه ‌های فاطميه امسال در جلسات شوراي معارف صدا به تصويب رسیده است.

لطفی نیاسر ابراز کرد: بر این اساس برنامه‌ سازي در این ایام بر محور تبيين عرفان و عبوديت حضرت فاطمه زهرا (س)، ارائه الگو از زندگي فردي، خانوادگي و اجتماعي آن حضرت و تجلي انسان كامل در ايشان، تبيين مقامات علمي و فعاليت‌ هاي مختلف ايشان در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و نقش ايشان در تحولات سياست و توجه به معاصرسازي شخصيت و زندگي حضرت با توجه بر مسئله عفاف و حجاب تاكيد شده است.

وی تبيين خانواده فاطمي به عنوان خانواده الگو و نقش زن در تربيت نسل‌ها، تبيين شخصيت آن حضرت به عنوان الگويي براي همه نسل‌ ها، تفسير خطبه‌هاي آن حضرت، تبيين ولايت‌محوري شخصيت حضرت صديقه طاهره (س)، حجاب، عفاف و تربيت فرزند در كلام و سيره حضرت فاطمه زهرا (س)، تبيين پيوند قرآن و شخصيت ايشان و ... را از جمله رويكردهاي برنامه ‌سازي تصويب شده در شوراي معارف معاونت صدا براي شبكه‌ هاي مختلف راديويي برشمرد.

دبير شوراي معارف معاونت صدا ادامه داد: برنامه هایی مثل بانوي بي نشان و ياس عصمت در شب و روز شهادت ام ابیها (س) به صورت زنده پخش می شود.

لطفی نیاسر اعلام کرد: زمزمه های معرفت، سیره فاطمی، شرح کوثر، بر بال سخن و پیام ولایت از دیگر برنامه هایی است که در این ایام روی آنتن می رود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd9j0f.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما