پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 1288
مهاجم تیم فوتبال صبای نوین قم:

برای شکست آرمین قزوین انگیزه بالایی داریم

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: با وضعیت بسیار خوبی که داریم و انگیزه بالایی که بازیکنان تیم برای موفقیت دارند، تنها برای کسب برتری و به دست آوردن سه امتیاز برابر آرمین قزوین به میدان می‌رویم.
برای شکست آرمین قزوین انگیزه بالایی داریم
به گزارش قم نیوز، مسعود خسروی تصریح کرد: آرمین قزوین به دلیل باخت و صبای نوین قم به دلیل تساوی در بازی گذشته خود امتیازات ارزشمندی را از دست داده‌اند و برای جبران ناکامی بازی گذشته تنها به دنبال سه امتیاز بازی امروز هستند.

وی بیان داشت: آرمین قزوین در بازی گذشته خود با سه گل به تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان باخته است و در حال حاضر تیم نهم جدول رده بندی است، به همین خاطر می‌توانیم این تیم را در قم شکست دهیم.

مهاجم تیم فوتبال صبای نوین قم تصریح کرد: صبای نوین در تلاش برای کسب جواز صعود به مرحله بعد برابر تمام تیم‌های حاضر در این گروه با قدرت بازی می‌کند تا بتوانیم جواز صعود را به دست آوریم.

وی با اشاره به وضعیت تیم صبای نوین در آستانه بازی امروز برابر آرمین قزوین در مجموعه ورزشی تختی قم، اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل تیم ما مشکل محرومیت محمد رسولی بازیکن کلیدی تیم است که در بازی قبل با تصمیم عجولانه داور از زمین بازی اخراج شد.

وی با مرور نتایج بازی‌های اخیر صبای نوین قم به تساوی هفته گذشته مقابل شاهین تهران اشاره و تاکید کرد: با وجود فرصت‌های مناسب و کافی برای گلزنی، تیم ما با بد اقبالی فرصت کسب پیروزی و سه امتیاز را از دست داد.

خسروی ادامه داد:‌ در این بازی می‌توانیم از وجود بهترین بازیکنان تیم استفاده کنیم تا با استفاده از اشتباهات خط دفاعی تیم حریف در بازی امروز برابر آرمین قزوین به برتری دست یافته و چهارمین پیروزی خود را در لیگ کسب کنیم.

وی با اشاره به داشتن بازیکنانی مطرح و توانا در تیم صبای نوین قم تاکید کرد: امیدوارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، از این هفته به راحتی برابر حریفان امتیاز از دست نداده و بتوانیم چهره واقعی تیم صبای نوین را به نمایش بگذاریم.

مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته چهارم مقابل شهرداری آستارا یاد آور شد: تیم صبای نوین قم هم اکنون با ۱۱ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده است و با صدر جدول تنها دو امتیاز فاصله دارد، بنابراین این اختلاف امتیاز به راحتی قابل جبران است.

وی ابراز داشت: تیم صبای نوین قم در پنج بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده است که این می‌تواند نتیجه خوبی برای ما باشد، بنابراین بازی امروز با آرمین قزوین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا با کسب سه امتیاز آن همچنان مدعی صعود باشیم.

تیم‌ فوتبال صبای نوین قم از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه تختی قم برابر تیم فوتبال آرمین قزوین صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.an6k49nua5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما