سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 12922
منبع : قم نیوز
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان قم خبر داد:

استقرار شبانه روزي نيروي‌هاي انتظامي در مراكز اسكان زائرين

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان قم از استقرار شبانه روزي نيروهاي امنيتي و انتظامي در بوستان‌ها و مراكز اسكان موقت زائرين در شهر قم خبر داد.
استقرار شبانه روزي نيروي‌هاي انتظامي در مراكز اسكان زائرين
به گزارش قم نیوز، سعدالله فراهاني با اشاره به وضعيت خدمات امنيتي انتظامي در ايام نوروز اظهار داشت: با توجه به تدابير انديشيده شده، نيروي انتظامي استان با آماده باش تمام نيروها در صدد تامين نظم و امنيت شهر در ايام تعطيلات است.

وي از استقرار ۲۰ ايستگاه پليس در سطح شهر قم خبر داد و افزود: براي اولين بار در استان چهار ايستگاه پليس محله نيز در مراكز پرتردد شهر براي آموزش مردم و جلوگيري از جرائم مستقر شده اند.

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان قم با اشاره به استقرار هفت ايستگاه پليس در محورهاي مواصلاتي استان گفت: ايستگاه‌هاي مستقر در سطح شهر علاوه بر راهنمايي و ارائه مشاوره‌هاي تخصصي به مردم، وظيفه تامين امنيت مناطق مختلف را نيز بر عهده دارند.

وي با اشاره به افزايش آمار سفرها به استان و اسكان زائرين و مسافرين نوروزي در بوستان‌هاي سطح شهر تصريح كرد: نيروهاي امنيتي و انتظامي در طول تعطيلات به صورت ۲۴ ساعته در بوستان‌ها مستقر بوده و بر وضعيت اسكان مردم در مراكز اسكان موقت نظارت خواهند داشت.

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان قم همچنين خاطرنشان كرد: شهرونداني كه در ايام نوروز قصد انتقال وسايل منزل خود را دارند براي اسباب كشي بايد از كلانتري مناطق مجوز بگيرند.

وي پشتيباني از ادارات، كنترل نصب چادرهاي اسكان، جمع آوري كارتن خواب‌هاي سطح شهر و همكاري با دستگاه‌هاي امدادرسان را از ديگر اقدامات ناجا در ايام نوروز عنوان كرد و گفت: اميدواريم بتوانيم با ارائه اين خدمات شاهد طي تعطيلات نوروز در كمال امنيت و آرامش براي همشهريان و مسافرين نوروزي باشيم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf01dy.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما