پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 1293
آیت الله جوادی آملی:

دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان در کمین نشسته‌اند

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید جهان تشیع با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام تاکید کرد: دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان در کمین نشسته‌اند.
دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان در کمین نشسته‌اند
به گزارش قم نیوز، آیت الله عبدالله جوادی آملی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با تعدادی از بانوان نخبه سیاسی و رسانه‌ای مصر اظهار داشت: هر کسی امروز غفلت کند دشمن از اوغافل نمی‌شود و همه باید متوجه باشیم که دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان در کمین نشسته‌اند.

وی اضافه کرد: همه باید در برابر دشمنان همواره بیداری و آگاهی خود را حفظ کنیم.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه تصریح کرد: امروز مسلمانان اعم از زن و مرد از خواب غفلت بیدار شده‌اند وهمه نسبت به همدیگر باید احساس مسئولیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما همه در برابر خون شهیدان انقلاب مصر و آنان که زندانی شدند و از حکومت‌های ظالم صدمه دیده‌اند مسئول هستیم.

این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه والای انسان در اسلام بیان داشت: قرآن زنان را آئینه جمال و مردان را آئینه جلال خود می‌داند و برای انسان جایگاه شایسته و با کرامتی قایل است.

گفتنی است ۲۳ نفر از بانوان نخبه رشته‌های مختلف علمی از جمله فعالان احزاب و رسانه‌های مصر با هدف آشنایی بیشتر با فضای سیاسی و اجتماعی ایران در قم به سر می‌برند.

بانوان فعال ایرانی همواره به دنبال تعامل با دیگر زنان مسلمان بوده‌اند
مدیرکل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این دیدار طی سخنانی گفت: بانوان فعال ایرانی همواره به دنبال تعامل با دیگر زنان مسلمان بوده‌اند اما حکومت‌های ظالم همیشه مانع شده‌اند.

صدیقه حجازی اظهار داشت: با شکل گیری خیزش‌های اسلامی در منطقه و سقوط دیکتاتورها ارتباط با کشورهای اسلامی به خصوص زنان مصری بیشتر شده است و سفر این گروه از بانوان نخبه مصری نیز در این راستا انجام شده است.

وی تأکید کرد: با وجود برخی اختلافات عقیدتی توسعه این تعاملات می‌تواند موجب وحدت بیشتر مسلمانان در کشورهای اسلامی شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.y9qrak9xwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما