چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 12960
طی بازدید از ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری منطقه 5 صورت گرفت:

تاکید شهردار قم بر نظافت ویژه منطقه جمکران

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: نظافت و پاکیزه ساختن مسجد جمکران و محیط اطراف آن از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا علاوه بر اینکه خدمت به زائران از مقدس ترین امور است موجب حفظ آبروی قم خواهد شد.
شهردار قم محمددلبری ،نوروز92
شهردار قم محمددلبری ،نوروز92
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری طی بازدید از ستاد اطلاع‌رسانی منطقه ۵ شهرداری قم (جمکران) با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده این مسجد در جذب گردشگر و زائر اظهار کرد:همان طور که مردم ایران و شیعیان سراسر جهان علاقه وافری به زیارت این مسجد و انجام اعمال آن دارند، پرسنل و مدیران شهرداری هم باید در مسیر خدمت‌رسانی به آنها اقدامات ویژه‌ای را در نظر بگیرند زیرا خدمت به زوار این مسجد خدمت به فرهنگ تشیع است.

وی افزود: نظافت و پاکیزه ساختن مسجد جمکران و محیط اطراف آن به ویژه مناطقی که مسافران و زائران چادرهای خود را در آنجا نصب می‌کنند از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا علاوه بر اینکه خدمت به زائران از مقدس ترین امور است موجب حفظ آبروی قم نیز خواهد شد.

شهردار قم با بیان اینکه توزیع کارتن پلاست و کیسه‌های زباله در میان مسافران نوروزی باید با قوت ادامه یابد گفت:این امر بهداشت فردی و شهری را ارتقا داده و از بروز مشکلات و بیماری‌ها جلوگیری می‌کند ضمن اینکه جمع‌آوری آنها هم بسیار آسان‌تر از گذشته خواهد بود و نیروی کمتری برای پاکسازی محیط به کار گرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۵یکی از فعال‌ترین بخش‌های شهرداری است و توانسته است مدیریت خوبی در نوروز امسال داشته باشد و در ادامه راه هم باید با اندیشه خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران فعالیت‌های خود را سامان‌دهی کند.

دلبری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه مردم ایران و پرسنل شهرداری بیان داشت: امیدواریم سالی خوب توأم با کار و تلاش در راه کسب رضایت الهی و تحقق منویات رهبری پیش رو داشته باشیم.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchvwnz.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما