پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 12996
رئیس کمیته نظارت و بازرسی اداره کل میراث فرهنگی قم خبر داد :

لغو مجوز یک اقامتگاه به دلیل تخلفات بهداشتی و کم فروشی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته نظارت و بازرسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با اشاره به اینکه مجوز یک اقامتگاه گردشگری به دلیل تخلفات بهداشتی و کم فروشی لغو شد اظهار كرد: همچنین در طرح نوروزی 10 واحد غیر مجاز پلمب شدند.
لغو مجوز یک اقامتگاه به دلیل تخلفات بهداشتی و کم فروشی
به گزارش قم نیوز، روح الله خاوری با اشاره به اینکه بازرسی‌ها از مراکز اقامتی از روز ۲۵ اسفند ماه کلید خورده است، اظهار کرد: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی هشدارهایی به اماکن تسهیلات گردشگری مبنی بر رعایت قوانین داده شد.

وی با بیان اینکه گشت مشترکی از اداره میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، تعزیرات و مرکز بهداشت تشکیل و اماکن اقامتی بازرسی می‌شود خاطرنشان کرد: اقامتگاه‌های بین راهی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ مورد تشویق برای اقامتگاه‌ها در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: سیاست سازمان بر حمایت و تشویق از اقامتگاه‌هایی است که اقدامات مثبت انجام می‌دهند.

خاوری با بیان اینکه بیش از ۵۹۰ مورد تذکر به اقامتگاه‌ها داده شده است تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ اخطار به مراکزی که تخلفاتی داشتند ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه مجوز یک اقامتگاه گردشگری به دلیل تخلفات بهداشتی و کم فروشی لغو شد اضافه کرد: همچنین در طرح نوروزی ۱۰ واحد غیر مجاز پلمپ شد.


انتهای پیام/ 119/
https://qomnews.ir/vdcg3y9q.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما