شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 13181
لیگ برتر فوتبال امید کشور:

صبای قم با شکست از سپاهان قعرنشین ماند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم با قبول یک شکست دیگر همچنان در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قعر ماند.
تیم امید صبای قم ،نوروز92
تیم امید صبای قم ،نوروز92
به گزارش قم نیوز، در حالی که امیدها و بزرگسالان صبای قم در مسابقات لیگ‌های برتر فوتبال امید و بزرگسالان باشگاه‌های برتر کشور جام خلیج فارس به صورت همزمان به مصاف حریفان خود رفتند، امیدها باخت و بزرگسالان مساوی کردند.

ششمین شکست صبای قم در فصل جاری لیگ برتر امید کشور


در شهر اهواز تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم با هدایت عبدالصمد مرفاوی با اینکه در مقابل فولاد خوزستان تیم چهارم جدول رده بندی به تساوی دو بر دو دست یافت، اما توانست یکی از مدعیان صعود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را متوقف کند.

اما در شهر اصفهان تیم فوتبال امید صبای قم که در هشتمین بازی خارج از خانه خود به مصاف یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های یعنی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفته بود، شکست سختی را متحمل شد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم که تا قبل از مصاف هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با کسب ۱۱ امتیاز از ۱۴ مسابقه در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند، با کوله باری از امید به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفتند اما به سختی شکست خوردند.

در این دیدار که به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و در حضور تماشاگران فوتبال دوست اصفهانی برگزار شد، امیدهای صبای قم با وجود اینکه تلاش زیادی برای رسیدن به گل و متوقف کردن میزبان داشتند اما اسیر هماهنگی تیم سپاهان شده و با سه گل مغلوب شدند.

امید صبا به شش بازی باقی مانده برای فرار از خطر سقوط

این شکست منجر به ثبت ششمین باخت در کارنامه تیم فوتبال امید صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شد تا صبای قم همچنان آخرین تیم جدول رده بندی لیگ برتر امید باشد و تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در حال حاضر تیم فوتبال امید صبای قم از ۱۵ مسابقه خود یک پیروزی، هشت تساوی و شش باخت در کارنامه دارد و با یک بازی معوقه با تیم فوتبال امید نساجی مازندران در آخرین مکان جدول ۱۲ تیمی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

صبای قم با این باخت موقعیت چندان خوبی در انتهای جدول رده بندی ندارد و چه بسا اگر نتایج ضعیف و دور از انتظار این تیم در هفته‌های باقی مانده از لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور تداوم داشته باشد، امیدهای صبا در پایان دومین فصل حضور در لیگ برتر کشور به دسته اول سقوط کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdff0f.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما