دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 13230

دیدار صمیمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با فرماندار قم

قم نيوز : قم نیوز: در پی اختتامیه طرح ملی امداد و نجات و راهنمایی مسافرین نوروزی علیرضا ظهیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بااسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم دیدار و گفتگو کرد.
نشست فرماندار قم اسماعیل زارعی کوشا و مدیر عامل جمعیت هلال احمر علیرضا ظهیری، نوروز92
نشست فرماندار قم اسماعیل زارعی کوشا و مدیر عامل جمعیت هلال احمر علیرضا ظهیری، نوروز92
به گزارش قم نیوز، در این مراسم زارعی فرماندار قم ضمن عرض تبریک سال نو گفت: شما خدمت گذاران به مردم امسال را با با خدمات رسانی به مردم و زائرین اهل بیت و مسجد مقدس جمکران آغاز نموده اید و امیدوارم سال خوب و پرباری در انتظار شما باشد.

و ی با اشاره به آیه از قرآن افزود: * وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّـهِ وَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ * هرگز کسی به مقام أبرار نمیرسد،مگر از آنچه دوست دارد،بگذرد. و شما مصداق بارز این این آیه شریفه هستید که در ایام خوشی از خود و خانواده تان گذشتید و توانستید گره ای از کار مسافرین و زائرین باز کنید.

فرماندار قم تصریح کرد: شما عزیز در هلال احمر به طور ویژه در خدمت مردم بودید و لبخند را بر لبان مسافران نشاندیدو این خود باعث علاقمندی مسافرین نسبت به شهر مقدس قم گردید که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

شایان ذکر است در این دیدار علیرضا ظهیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گزارشی مبسوطی از ابتدای طرح ملی امداد ونجات و راهنمایی مسافرین نوروزی –پایگاه ویژه امداد رسانی خواهران-بانک تجهیزات داوطلبان و.. به سمع و نظر حضار رساندند.

انتهای   پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciuraz.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما