چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 13451

انجام فعالیت های هنری با هدف فرهنگ سازی شعار سال

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فعالیت های هنری با هدف فرهنگ سازی شعار سال (حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی) انجام پذیرد.
انجام فعالیت های هنری با هدف فرهنگ سازی شعار سال
به گزارش قم نیوز،  سید مرتضی اسماعیلی طبا در دیدار با سرگرد پاسدار محمود علامه روشن مسئول بسیج هنرمندان و معاونینش با وی، ضمن تأکید بر ضرورت تقویت و پرورش هنرمندان بسیجی استان، اظهار داشت: برای استفاده از ظرفیت این هنرمندان و پرورش هنرمندان متعهد و متدین، این اداره کل می تواند با همکاری سازمان بسیج هنرمندان گام های مثبتی بردارد.

وی مشارکت این دو نهاد را در اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی هنری استان از جمله جشنواره ها، نمایشگاه ها، تولید و اجرای تئاتر و ... بسیار مؤثر عنوان کرد و ابراز داشت: برای تحقق شعار سال (حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی) و فرهنگ سازی آن، لازم است به کارهای هنری چون تئاتر و فیلم و ... با این موضوع پرداخته شود.

اسماعیلی طبا به کمبود فیلمنامه قوی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: پرورش هنرمندان زبده و متعهد نیاز استان و حتی کشور است که با توجه ویژه به مقوله آموزش، این نیاز برطرف خواهد شد و چه بهتر که این اشخاص از میان هنرمندان بسیجی متعهد و متدین باشند.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی مناسب، هم باعث ارتباط بیشتر با هنرمندان بسیجی می شود و هم باعث ارتقای آنان خواهد شد که با این روش کادری مجرب برای استفاده در فعالیت های هنری پرورش می یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه ضمن ارائه پیشنهادی درخصوص آگاهی سازی هنرمندان بسیجی استان، اظهار داشت: برای آشنایی این هنرمندان با معضلات اجتماعی از جمله خطرات فرقه های انحرافی، اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی، ماهواره، جنگ نرم و...، به صورت مستمر از کارشناسان زبده استفاده شود.

اسماعیلی طبا در پایان از عدم وجود آمار دقیق وضعیت هنری و هنرمندان استان ابزار تأسف کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم طرح کامل آمایش هنرمندان استان را در دستور کار خود قرار داده است که در صورت تصویب در شورای فرهنگ عمومی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/119/

https://qomnews.ir/vdcdfo0f.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما