دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 13550
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان قم:

معلمان نمونه استانی و کشوری تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان قم از تجلیل معلمان نمونه به مناسبت هفته معلم خبر داد.
معلمان نمونه استانی و کشوری تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حسن محرابی‌کیا با اشاره به همزمانی هفته معلم با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم به دلیل همزمانی با میلاد حضرت زهرا (س) رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

وی افزود: در هفته معلم که از ۱۲ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، تمام معلمانی که در سطح نواحی، استانی و کشوری مقام کسب کرده‌اند، تجلیل خواهند شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم همچنین از دیدار با فرهنگیان پیشکسوت، جانباز و شاهد و ایثارگر در روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: علاوه بر این، مراسم ویژه‌ای در تالار مرکز رفاهی فرهنگیان برگزار خواهد شد و استاندار قم به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم سخنرانی خواهد کرد.

وی همچنین از رایزنی به منظور دیدار فرهنگیان نمونه استانی و کشور با دو تن از مراجع تقلید خبر داد و با بیان اینکه در استان قم ۳۱۹ معلم نمونه به امر تدریس اشتغال دارند، اظهار داشت: از این تعداد یک نفر نمونه کشوری، ۲۶ نفر نمونه استانی و ۲۹۳ نفر نمونه ناحیه‌ای و منطقه‌ای هستند.

محرابی‌کیا همچنین از تجلیل معلمان شاغل در مدارس استثنایی استان خبر داد و افزود: در این مراسم که ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود از معلمان این مدارس تجلیل می‌شود ضمن اینکه برنامه جداگانه‌ای هم برای معلمان شاغل در مدارس غیردولتی درنظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان قم به‌ویژه برنامه روز شهادت استاد مطهری اشاره کرد و گفت: روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه مراسم بزرگداشتی با حضور تمام دستگاه‌ها بر مزار شهید مطهری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در استان قم، ۱۴ هزار و ۲۸۵ نفر معلم رسالت سترگ تعلیم و تربیت را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdzk0f.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما