?>?> سرشماری گامی مهم در توسعه کشور است | قم نیوز
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 1358
آیت‌الله جوادی آملی:

سرشماری گامی مهم در توسعه کشور است

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سرشماری به عنوان نخستین گام برای توسعه و برنامه‌ریزی کشور یاد کرد.
سرشماری گامی مهم در توسعه کشور است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در دیدار با اعضای ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان قم از سرشماری به عنوان نخستین گام برای توسعه و برنامه ریزی کشور یاد کرد و افزود: امیدواریم مردم با مشارکت جدی در این طرح، گام نخست را برای عمران و آبادانی کشور محکم بردارند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود مردم، امکانات و نحوه مدیریت را سه ضلع اصلی آمارگیری دانست و افزود: برای موفقیت در عرصه توسعه و پیشرفت کشور باید این سه ضلع با مدیریت صحیح مورد توجه قرار گیرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم دربخشی دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فقر طبیعی لازمه زندگی دنیوی است، اظهار داشت: آنچه مهم است فقر اقتصادی است که مسئولان باید با استفاده صحیح از آمارها در راستای رفع این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

آیت الله جوادی آملی با تأکید بر نقش آمار در برنامه‌ریزی کلان کشوری یادآور شد: با استفاده از آمار می‌توان از منابع و امکانات موجود اطلاع پیدا کردو برای آینده برنامه‌های مورد نیاز را انجام داد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار دهناد معاون برنامه ریزی استاندار و مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان قم گزارشی از روند اجرای این طرح در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.wazct1apvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما