چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 13614
دبیر هیئت والیبال استان قم:

رزاقی و حبیب‌نیا نمایندگان قم در والیبال جوانان جهان شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت والیبال استان قم از حضور دو والیبالیست قمی در اردوی تیم ملی کشورمان اعزامی به رقابت‌های والیبال جوانان جهان خبر داد.
رزاقی و حبیب‌نیا نمایندگان قم در والیبال جوانان جهان شدند
به گزارش قم نیوز، سید جواد حسینی‌نژاد اظهار کرد: والیبال قم در حال حاضر دو بازیکن در تیم ملی جوانان پسر کشورمان سهمیه دارد و امیدواریم در اردوهایی که در راه آماده سازی این تیم برگزار می‌شود، بتوانیم شاهد حضور دو جوان رعنای والیبال قم در مسابقات جوانان جهان باشیم.

وی با اشاره به رقابت بیش از ۲۰ والیبالیست برای پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات جوانان جهان بیان کرد: اردوی تیم ملی والیبال رده سنی جوانان کشورمان به منظور شرکت در مسابقات جهانی در تهران برگزار می‌شود و دو عضو تیم والیبال سفیر قم نیز در این تیم حضور دارند.

دبیر هیئت والیبال استان قم با بیان اینکه میزبان برگزاری این مرحله از اردوها سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران است اضافه کرد: رضا رزاقی و علیرضا حبیب نیا دو جوان ارزنده والیبال قم هستند که در تیم ملی اعزامی به پیکارهای جهانی عضویت دارند.

وی با اشاره به اینکه مکان برگزاری پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی جوانان جهان مشخص شده است افزود: این در حالی است که رقابت‌های جهانی را کشور ترکیه میزبانی خواهد کرد و تیم ملی ایران یکی از تیم‌های آماده و مدعی قهرمانی به شمار می‌رود.

حسینی‌نژاد بیان داشت: رضا رزاقی یکی از دو ملی پوش والیبال قم در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جوانان جهان به شمار می‌رود در حالی که بعد از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور یکی دیگر از استعدادهای والیبال قم به نام علیرضا حبیب‌نیا به تیم ملی دعوت شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم والیبال جوانان سفیر قم در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور که با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد در تلاشی وصف ناپذیر و با ارائه بازی‌های زیبا و تماشایی توانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

دبیر هیئت والیبال استان قم ابراز داشت: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور و همچنین حضور موفق تیم بزرگسالان سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال نشان داد که قم ظرفیت خوبی برای موفقیت در والیبال دارد.

وی یادآور شد: دو والیبالیست قمی در حالی تیم ملی را همراهی می‌کنند که در مسابقات جوانان آسیا در سال ۹۱ به میزبانی کشورمان، رضا رزاقی پاسور اصلی تیم ملی جوانان ایران بود و با بازی‌های درخشان وی در کنار سایر ملی پوشان تیم ملی ایران به مقام سوم دست یافت و راهی رقابت‌های جهانی ترکیه شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdceep8z.jh8xzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما