پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 13801
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم خبر داد

ایجاد سرای بانوان در محلات قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم از ایجاد سرای بانوان در محله‌های قم و برپایی جشنواره‌های فرهنگی در راستای تکریم بانوان خبر داد.
ایجاد سرای بانوان در محلات قم
به گزارش قم نیوز، محسن نصیری چهارشنبه شب در جشن یاس نبی که در بوستان نرگس برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌های گوناگونی برای اوقات فراغت بانوان در تابستان امسال پیش‌بینی شده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده مجموعه بوستان بانوان برای بانوان قمی طراحی شده که پس از تکمیل پروژه در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم ابراز کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های منسجم جشنواره‌های فرهنگی متنوعی در قم برپا شود.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم توجه ویژه‌ای به امور بانوان دارد تصریح کرد: ارتقاء مشاور بانوان به مدیریت امور بانوان در شهرداری، توسعه بوستان نرگس، ایجاد سرای بانوان در محله‌های شهر و... از جمله برنامه‌هایی است که برای بانوان قمی در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در نظر گرفته شده است.

نصیری از دیگر برنامه‌هایی که برای بانوان در نظر گرفته شده است را کارهای پژوهشی با رویکرد خاص و انعقاد تفاهم نامه‌ با مرکز سلامت خانواده برای انجام مشاوره عنوان کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود آموزش را مهم‌ترین مبنای پیشرفت یک جامعه ذکر و خاطرنشان کرد: برای بالا بردن سطح علمی بانوان کلاس‌های آموزشی مطلوبی نیز در نظر گرفته شده است که در آینده‌ای نزدیک شرح آن اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم ابراز کرد: امیدواریم توان خدمت در کنار حریم حرم حضرت معصومه (س) ایجاد شود و مردم قم از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdccs4qs.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما