يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 13863

بهره برداری از مرکز بهداشتی درمانی بازسازی شده خوارکیان

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی مرکز بهداشتی درمانی خوراکیان که به همت خانواده ای خیر بازسازی شده به بهره برداری رسید.
بهره برداری از مرکز بهداشتی درمانی بازسازی شده خوارکیان
به گزارش قم نیوز، این مرکز بهداشتی درمانی که حدود ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد به همت وراث خیر گرامی مرحوم حاج غلامحسین نجاتی در مدت زمان ۴ ماه بازسازی شده است.

ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت خانواده، مامایی، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری ها و واکسیناسیون از امکانات و بخش های این مرکز به شمار می رود.

دکتر سید شمس الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسم بهره برداری از این مرکز با تقدیر از خدمات ارزشمند خیر مرحوم حاج غلامحسین نجاتی و فرزندان ایشان در ایجاد و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی افزود: با توجه به اجر و پاداش کار خیر نزد خداوند و اهمیت حوزه بهداتش و درمان امیدواریم اهتمام خیرین در فعالیت گسترده تر در حوزه سلامت افزایش یابد.

دکتر محمدیان رئیس مرکز بهداشت استان هم در این مراسم با اشاره به حسایت واهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح یک به عنوان زیربنای اصلی بهداشت و درمان گفت: در سطح یک خدمات بهداشتی و درمانی که برپایه پیشگیری از بیماری ها بنا شده است موجب کاهش بیماری ها، افزایش شاخص های سلامتی و صرفه جوئی در هزینه های درمانی مردم در سطوح بالاتر می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید اهتمام خیرین به سمت ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی در استان تقویت شود افزود: به هراندازه که در این حوزه سرامایه گذاری شود نه تنها افراد بیشتری از اقشار آسیب پذیر جامعه تحت پوشش قرار می گیرند بلکه زمینه ارتقا سلامت پایدار وکاهش بیماری ها فراهم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین لاجوردی از خیرین استان نیز در این جلسه با تقدیر از تلاشهای انجام شده در زمینه استفاده از خیرین در حوزه سلامت گفت: دین مبین اسلام همواره به موض سلامتی توجه ویژه داشته است وامروز نیز به هر اندازه در حوزه بهداشت سرمایه گذاری شود نیازهای مردم به خدمات بهداشتی تامین خواهد شد.

در پایان این مراسم از خانواده خیر گرامی مرحوم حاج غلامحسین نجاتی با اهدا لوح سپاس و تندیس حامی سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcaean6.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما