چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 14020
پورنصاری خبرداد:

برنامه ریزی گسترده برای برگزاری باشکوه انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: با حضور آقایان پورنصاری قائم مقام معاونت اداری مالی و سید زاده مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیما مراسم تودیع و معارفه معاونین اداری مالی صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد.
برنامه ریزی گسترده برای برگزاری باشکوه انتخابات
به گزارش قم نیوز، پورنصاری، قائم مقام معاونت اداری مالی سازمان با حضور در مراسم تودیع و معارفه معاونین اداری مالی مرکز قم، از برنامه ریزی های گسترده در مجموعه سازمان و مراکز استان ها برای برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خبر داد.

 در ابتدای این مراسم پورنصاری با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) مرکز قم را از مراکز مهم، تأثیرگذار و موفق در بین مراکز سازمان دانست و از تلاش و جدیت مدیر کل و مجموعه مدیران مرکز قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اهمیت و نقش مهم رسانه در مقطع حساس انتخابات و تحقق حماسه سیاسی، رعایت اصل بی طرفی و زمینه سازی حضور حداکثری مردم طبق سفارش رهبر معظم انقلاب « مدظله العالی » را راهبرد رسانه در انتخابات دانست.

وی افزود: به یاری خدا برنامه ریزی های لازم در مجموعه سازمان و مراکز صدا و سیما صورت گرفته است و مردم عزیز کشورمان همچون همیشه با حضور گسترده در صحنه، دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را ناامید خواهند کرد و با خلق حماسه ای باشکوه، موجبات عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم خواهند ساخت.

وی ولایت و رهبری انقلاب را نعمتی بزرگ و بی بدیل دانست که علی رغم همه دشمنی ها، موجبات امنیت، همدلی و وفاق مردم را فراهم نموده است.

قائم مقام معاونت اداری مالی سازمان همچنین نقش رسانه را در تحقق شعار حماسه اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: رونق و شکوفایی اقتصاد کشور در گرو حمایت از تولید داخلی است و رسانه در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » با همه توان در این مسیر گام بر می دارد.

محمدی نیا، مدیر کل مرکز قم نیز با ارائه گزارشی از روند توسعه مرکز در بخش های مختلف برنامه سازی، فنی، رفاهی و ... توجه جدی مسوولین سازمان را نسبت به موقعیت ویژه و ممتاز قم در راستای بهره برداری از ظرفیت عظیم معنوی و فرهنگی استان خواستار شد.

در پایان این جلسه با اهداء لوح و هدایایی از خدمات مجید مجرد در دوره تصدی معاون اداری مالی مرکز قم قدردانی و اکبر نوروزی بعنوان معاون جدید اداری مالی صدا و سیمای مرکز قم، معرفی گردید.

شایان ذکر است پس از خاتمه جلسه، قائم مقام معاونت اداری مالی سازمان و همراهان از بخش های مختلف مرکز بازدید و سپس با حضور در نمازخانه کوثر مرکز در مراسم سوگواری شهادت امام هادی(ع) شرکت نمودند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcgzz9q.ak9tx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما