شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 14061
از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر صورت گرفت؛

دعوت از 5 بازیکن ایثار قم به تیم ملی بسکتبال

قم نيوز : قم نیوز: کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین کشورمان پنج بازیکن تیم ایثار قم را به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرد.
دعوت از 5 بازیکن ایثار قم به تیم ملی بسکتبال
به گزارش قم نیوز، بازی‌های درخشان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات فصل قبل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موجب شد تا این تیم هم به مقام نایب قهرمانی برسد، هم توانمندی بسکتبال با ویلچر قم را در کشور به نمایش بگذارد و هم اینکه اکنون پنج بازیکن این تیم به تیم ملی دعوت شوند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه اول مقدماتی با تیم‌های هیئت خوزستان، پیام ارتباطات اصفهان و شهرداری رینه آمل هم‌گروه بود که توانست با کسب نتایج خیره کننده به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی آف شود.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول عضو تیم ایثار قم در این گروه تنها در دو مسابقه مراحل اول و دوم به تیم‌های هیئت خوزستان و پیام ارتباطات اصفهان باختند و در ۱۰ مسابقه دیگر از مجموع چهار مرحله موفق به شکست حریفان شدند تا به عنوان صدرنشین به مرحله پلی آف بیایند.

در مرحله پلی آف که بازی‌های آن به صورت دو از سه برگزار شد، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم حریف تیم پگاه فارس شد که در دو مسابقه حریف خود را شکست داد و بدین ترتیب خود را برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور رساند.

از سوی دیگر تیم‌های داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی نیز همانند ایثار قم به این مرحله آمدند و با موافقت انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان میزبانی بازی‌های مرحله نهایی به ایثار قم سپرده شد.

بسکتبالیست‌های ایثار قم در مرحله نهایی در سالن شهید رضاییان قم در اسفند ماه سال قبل میزبان سه رقیب دیگر خود بودند و در حالی که بازی‌های این مرحله به شکل دوره‌ای به انجام رسید، توانستند با کسب دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های هیئت مرکزی و پیام ارتباطات اصفهان در جدال تعیین کننده قهرمان به مصاف تیم داداشی کهریزک تهران بروند.

این دیدار در حضور پرتعداد تماشاگران قمی حاضر در سالن شهید رضاییان قم به برتری تیم کهریزک انجامید اما تیم ایثار قم با درخشش بازیکنان خود نظیر ایمان بیگ زاده، محسن طلوعی، محمد کریمی، حسن عبدی و علی قربانی توانست در قم نایب قهرمان شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb8gb8.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما