يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 16203
خوش‌رفتار خبر داد

درخشش ملی‌پوش ایثار قم در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پاراآسیایی جوانان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از درخشش ملی پوش این تیم در نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در چارچوب رقابت‌های پاراآسیایی جوانان خبر داد.
درخشش ملی‌پوش ایثار قم در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پاراآسیایی جوانان
به گزارش قم نیوز، علی خوش‌رفتار، امروز اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در حال حاضر در رقابت‌های پاراآسیایی جوانان به سر می‌برد، رقابت‌هایی که در رشته‌های مختلف ورزشی جانبازان و معلولین در مالزی جریان دارد.
 
وی ادامه داد: به نمایندگی از ورزش جانبازان و معلولین استان قم، ورزشکارانی که 2 نفر آن‌ها از رشته والیبال نشسته و یک نفر از رشته بسکتبال با ویلچر هستند در این رقابت‌ها حضور دارند و این در حالی که محمد محمدنژاد عضو تیم ایثار قم در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان عضویت دارد.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: بازی‌های پاراآسیایی جوانان در رشته‌های مختلف به انجام می‌رسد و بر همین اساس یکی از تیم‌های آماده و مدعی کسب عنوان قهرمانی در کاروان ورزشی کشورمان که ملقب به کاروان غدیر است، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان محسوب می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان را در این رقابت‌ها محمدرضا دستیار سرمربی سابق تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال 90 بر عهده دارد و از تیم ایثار قم نیز محمد محمدنژاد در این تیم یکی از چهره‌های موثر به شمار می‌رود.
 
خوش‌رفتار تصریح کرد: خوشبختانه در نخستین بازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در چارچوب رقابت‌های رشته بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی جوانان در مالزی، محمد محمدنژاد درخشش خوبی داشت و تیم ملی توانست در این دیدار حریف خود تیم ملی ژاپن را شکست بدهد.
 
وی یادآور شد: ژاپن از جمله تیم‌هایی است که همراه با تیم ملی کشورمان و استرالیا اخیراً در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان جهان در ترکیه نیز حضور داشت و به همین خاطر حریف توانمندی برای تیم ملی کشورمان محسوب می‌شد اما بازیکنان غیور تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان توانستند با سربلندی از این بازی خارج شوند و نخستین پیروزی خود را جشن بگیرند.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: در این دیدار تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در دیداری که خیلی‌ها آن را فینال زودهنگام بازی‌ها توصیف می‌کردند با ارائه بازی حساب شده توانست 79 بر 48 ژاپن را شکست بدهد.
 
وی در پایان اظهار داشت: دومین بازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در رقابت‌های پاراآسیایی مالزی برابر تیم ملی عراق خواهد بود که امروز به انجام می‌رسد ضمن این‌که مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شده و تیمی که امتیاز بیشتری داشته باشد به عنوان قهرمان معرفی می‌شود.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbf5b8.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما