چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 25194

موفقیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم حضور موفق تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی را زمینه افزایش کیفیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور دانست.
موفقیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر
به گزارش قم نیوز، عبدالمحمد جعفری تصریح کرد: با اینکه این‌روزها تمام حواس و فکر ما به حضور موفق تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در مسابقات لیگ برتر کشور معطوف است اما نتایج و عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جهانی را نیز با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی ابراز داشت: به دلیل اینکه بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز عضو تیم ملی کشورمان هستند و به همین دلیل نسبت به عملکرد تیم ملی بسکتبال با ویلچر در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ حساس‌تر هستیم و امیدواریم که این تیم در جدال با حریفان عملکرد خوبی داشته باشد.

مربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود:‌ تیم ملی کشورمان بعد از پنج سال حضور در رقابت‌های جهانی را تجربه می‌کند و متاسفانه در این پنج سال که تیم ملی از میادین برون‌مرزی دور بود ضربات جبران‌ناپذیر و آسیب‌های زیادی به پیکره بسکتبال با ویلچر کشور وارد شد.

وی یادآور شد: قبل از اینکه بسکتبال با ویلچر ایران با این محرومیت طولانی مدت مواجه شود بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب تیم ملی کشورمان بودند و در آسیا و جهان یک تیم پرقدرت بودیم اما حالا باید تلاش کنیم که یک بار دیگر به آن قدرت سابق باز گردیم.

جعفری موفقیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در کسب مقام سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا را حاکی از انگیزه بالای بسکتبالیست‌های جانباز و معلول کشورمان دانست و تصریح کرد: ما با موفقیت‌های بسکتبال با ویلچر ایران روحیه می‌گیریم و برای کار بیشتر به منظور رشد و توسعه این رشته تشویق می‌شویم.

وی در ادامه موفقیت تیم ملی کشورمان در راهیابی به مرحله دوم مسابقات جهانی را به فال نیک گرفت و با اشاره به رقبای این تیم در مرحله بعد، ابراز داشت: رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان در حالی پیگیری می‌شود که ایران در دور دوم به مصاف انگلیس، آرژانتین و کره‌جنوبی می‌رود.

مربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: دور دوم رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان هم اکنون در حال پیگیری است که تیم کشورمان در این مرحله با تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر کشورهای انگلیس، آرژانتین و کره‌جنوبی همگروه است.

وی یادآور شد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که پس از برگزاری ۳ دیدار در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان، جواز حضور در مرحله دوم رقابت ها را بدست آورده است، حالا با سه تیم اول گروه اول به رقابت خواهد پرداخت و البته کار بسیار سختی دارد.

جعفری بیان کرد:‌ تیم ملی کشورمان در اولین دیدار مرحله دوم از تیم ملی انگلیس شکست خورد اما بازی خوبی انجام داد و امیدوارم که دو بازی دیگر تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که امروز برابر آرژانتین و فردا مقابل تیم ملی کره جنوبی برگزار می‌شود با پیروزی این تیم همراه باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcay6nu.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما