پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب : 14125
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم:

رئیس جمهور باید بازوی پرقوت رهبری باشد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: رئیس جمهور باید بازوی پرقوت رهبری باشد و به گونه‌ای رفتار کند تا بتواند همه مشکلات مردم را برطرف سازد.
رئیس جمهور باید بازوی پرقوت رهبری باشد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار مهدی مهدوی نژاد امروز در یادواره شهدای بهداری سپاه علی بن ابی طالب (ع) مهدوی نژاد با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور آینده اظهار کرد: رئیس جمهور باید شخصی در تراز مردم باشد، قلب خانواده های شهدا را شاد کند و بازوی پرقوت رهبرمعظم انقلاب باشد.

مهدوی نژاد با اشاره به مقام شهدا تاکید کرد: شهدا به عنوان ستارگان درخشان در آسمان انقلاب اسلامی درخشیدند تا راه را به ما نشان بدهند. شهدا به ما چگونه قدم برداشتن در صراط مستقیم را آموختند.

وی افزود: امام خمینی رهبر شهیدان با صلابت حرکت کرد و در برابر تمام طواغیت ایستاد و بت ها را یکی پس از دیگری شکست داد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به سرنوشت شهدا اظهار کرد: شهدا بیشترین سود را بدست آوردند. مراسم شهدا باید تبیین کننده راه و روش آنها باشند که  تبیین این موضوع وظیفه است.

مهدوی نژاد جنگ تحمیلی را  پر از حوادث گوناگون دانست و افزود: مرور این حوادث می تواند برای تمام افراد تابلوی درخشانی باشد. عملیات هایی با نتایج درخشان در طول جنگ صورت گرفت که باید در دوره های عالی دفاع بحث شود.

وی افزود: شهدا این حماسه ها را خلق کرده اند تا ما چگونه حرکت کردن را بیاموزیم. کسانی می توانند حماسه خلق کنند که نگرششان انقلابی و نشات گرفته از شهدا باشد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: می توان با نگاه به شهدا حماسه خلق کرد و  در مقابل دشمن تلاش کرده تا افکار شهیدان نهادینه نشود.

وی افزود: رهبرانی که  که در مسئولیت اجرایی قرار می گیرند،  باید راه شهدا را بروند و گرنه خیانت کرده اند.

مهدوی نژاد با اشاره به فعالیت نیروهای بهداری در طول سال های جنگ تحمیلی اظهار کرد: بچه‌های بهداری تنها با یک آمبولانس، زیر آتش دشمن مجروحین را حمل می کردند، در حالی که خاکریزی هم وجود نداشت. این کار، کار عاقلانه ای نبود، اما عاشقانه بود.

وی افزود: 220 هزار شهید به شهادت رسیدند تا راه امام را بهترین راه معرفی کنند. امام در وصف مقام معظم رهبری فرمودند که ایشان از افرادی نادری هستند که چون خورشید می درخشند.

مهدوی نژاد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری د خصوص وضعیت کشور و جهان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که من با اشراف می گویم که ما در یک پیچ تاریخی هستیم و آمریکا در حال انفعال است.

وی تصریح کرد: امروز کاندیدایی می گوید ما باید با آمریکا کنار بیاییم، در حالی که  شهدای ما بدون امکانات ایستادند. این سخنان در تراز مردم نیست و امروز همه چیز را داریم.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب تحریم آمریکا علیه ایران را همه جانبه و هوشمند دانست و افزود: به گفته خود آمریکایی ها آنها، شش حلقه از هفت حلقه تحریم را اعمال کرده است و انتظار شنیدن صداهایی دیگر از داخل ایران را داشتند.

مهدوی نژاد ادامه داد: در سفرهای مقام معظم رهبری به استان ها با وجود مشکلات اقتصادی،  مردم به صورت گسترده در استقبال از ایشان حضور دارند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب هدف از جنگ علیه سوریه را قطع کردن بازوی ایران در لبنان دانست و افزود: آنها پس از دو سال و نیم جنگ علیه سوریه به موفقیت نرسیدند و در جنگ با سوریه یکی از زیرساخت های سوریه یعنی نیروی انسانی شکل می گیرد.

مهدوی نژاد با اشاره به حضور پهپادهای آمریکایی در منطقه اظهار داشت: پهپادهای آمریکایی در افغانستان و پاکستان مردمان روستایی را قتل عام می کند. تنها ایران توانایی پایین کشیدن پهپادهای آمریکایی را دارد و کلکسیونی از پهپادهای آمریکایی را دارد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب ایجاد حماسه در انتخابات را ضروری دانست و افزود: در سال 88 عده‌ای حماسه حضور مردم  را تلخ کردند و دوباره باید حماسه تکرار شود. اولین گام حماسه را شورای نگهبان انجام داد و بستری برای رقابت در نظام را در انتخابات ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی باید بیایند که گام هایشان در راستای ایمان افزایی مردم باشد و دین مردم را تقویت کنند. آنها باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند که امروز مردم منطقه امیدشان به رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdccpsqs.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما