سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 14201
در وزن 58 کیلوگرم

کشتی‌گیر قمی قهرمان مسابقات آزاد پیشکسوتان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت یک کشتی‌گیر قمی در کسب عنوان نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور خبر داد.
مسابقات آزاد پیشکسوتان کشتی کشور
مسابقات آزاد پیشکسوتان کشتی کشور
 به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی رئیس هیئت کشتی استان بیان نمود: در حالی که در چند سال اخیر شاهد درخشش کشتی‌گیران قمی در رده‌های سنی پایه هستیم، اما کشتی قم آنقدر ظرفیت بالایی دارد که حتی در رده سنی پیشکسوتان نیز بدرخشد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه کشتی همچنان برای ورزش قم افتخارآفرین است و امیدوارم حمایت‌های مسئولان از این رشته ورزشی را شاهد باشیم تا بتوانیم همچنان این ورزش پهلوان پرور و مورد علاقه مردم را به جایگاهی حتی رفیع‌تر از شرایط کنونی برسانیم.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رده‌های سنی پیشکسوتان بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی برنامه‌ریزی شده است که بر این اساس ابتدا مسابقات کشتی آزاد به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.
 
وی یادآور شد: استقبال استان‌های مختلف از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور فراتر از حد انتظار بود و به همین خاطر رقابت‌های این دوره در گروه‌های سنی مختلف به انجام رسید و خوشبختانه یکی از نشان‌های طلا از آن کشتی‌گیران پیشکسوت قم بود.
 
حلوایی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران در سه روز متوالی میزبانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور را بر عهده داشت و این مسابقات در حالی به کار خود پایان داد که دستاورد تیم اعزامی هیئت کشتی قم یک نشان طلا در وزن 58 کیلوگرم بود.
 
وی یادآور شد: در وزن 58 کیلوگرم کشتی‌گیران خوب و توانمندی از استان‌های مختلف حضور داشتند و نماینده تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم به این وزن مرتضی دنیا دوست بود که توانست بالاتر از سایر رقبا عنوان نخست را به خود اختصاص بدهد.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: مرتضی دنیا دوست در این وزن تلاش بسیار زیادی برای کسب موفقیت و قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای اول تا سوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور داشت و خوشبختانه تلاش وی نتیجه داد.
 
وی عنوان داشت: دنیا دوست بعد از پشت سر گذاشتن حریفان خود در مراحل مختلف به دیدار نهایی راه یافت و در مسابقه پایانی برای کسب نشان طلا و به دست آوردن عنوان قهرمانی نیز موفق عمل کرد و طی آن مجتبی زنگنه حریف همدانی خود را شکست داد تا بدین ترتیب ضمن کسب مقام نخست، به نشان طلای این وزن مسابقات پیشکسوتان کشور دست یابد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchzinz.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما