چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 14223
دبیر هیئت کشتی استان قم عنوان کرد:

دعوت 4 کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم از دعوت 4 کشتی‌گیر قمی به دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان خبر داد.
دعوت 4 کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان
دعوت 4 کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان
 به گزارش قم نیوز، احمد رضایی امروز بیان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران برای کسب آمادگی لازم به منظور حضوری موفق در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می‌شود و به همین خاطر تمرینات خود را جدی‌تر از گذشته برگزار می‌کند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان باید مرداد‌ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یابد و به همین خاطر مراحل پایانی برنامه‌های آماده‌سازی این تیم با نظم و ترتیب بهتری برگزار می‌شود تا ایران بار دیگر بر بام کشتی آسیا قرار گیرد.
 
دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان روزهای 30 خردادماه تا 11 تیرماه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی با حضور ملی‌پوشان مرحله جدید اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان برگزار می‌شود.
 
وی یادآور شد: مرحله جدید اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در کشور مغولستان در حالی در روزهای پایانی خرداد‌ماه آغاز می‌شود که از قم چهار کشتی‌گیر در این اردوی مهم حضور خواهند یافت.
 
رضایی با اشاره به اعلام اسامی نفرات ملی‌پوش از سوی فدراسیون کشتی اضافه کرد: علیرضا فتاحی‌منش، مهدی مرادحاصلی، محمدجواد رضایی و مهدی ابراهیمی قمی‌های حاضر در این اردو هستند.
 
وی تصریح کرد: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم قصد حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد؛ در حالی که نخستین نماینده قم یعنی محمدجواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم حضور دارد و در این وزن با کشتی‌گیران خوزستانی یعنی بهنام عبدولی و پوریا ناصرپور رقابت می‌کند.
 
دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: دومین کشتی‌گیر قمی مهدی مرادحاصلی فرنگی‌کار وزن 58 کیلوگرم به شمار می‌رود که در این وزن با نبی‌الله کریمی از مازندران، شاهین ناصرپور از خوزستان و علی اکبر محمدی از خراسان شمالی به جدال می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: همچنین در وزن 76 کیلوگرم مهدی ابراهیمی قهرمان رقابت‌های روز جهانی کودک نماینده قم است که باید برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی با میلاد محمدی از مازندران و آرمان علیزاده از هیئت خوزستان مسابقه بدهد.
 
رضایی به علیرضا فتاحی‌منش در وزن 85 کیلوگرم اشاره کرد و یاد‌آور شد: این کشتی‌گیر ارزنده که از سوابق خوبی برخوردار است در این وزن با محمد بیرانوند و امیر آدیم از خوزستان و امیررضا موتا از آذربایجان شرقی پیکار خواهد کرد؛ در حالی که رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان مرداد‌ماه به ترتیب در مغولستان و صربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbf5b8.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما