پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 14246
با حضور در باشگاه صبا:

قرارداد هوتن و حیدری با صبای قم تمدید شد

قم نيوز : قم نیوز: باشگاه صبای قم قرارداد خود با دو بازیکن دیگر که از فصل گذشته قراردادشان با تیم فوتبال صبا به پایان رسیده بود، تمدید کرد.
تیم فوتبال صبای قم
تیم فوتبال صبای قم
 به گزارش قم نیوز، دو تن از بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که قراردادشان با صبا به اتمام رسیده بود به دنبال توافق با مدیرعامل باشگاه صبا، قرارداد خود را تمدید کرده و در صبا ماندگار شدند.
 
در حالی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، تعدادی از بازیکنان جدید صبای قم این روزها با حضور در این باشگاه قراردادشان با صبا را تمدید می‌کنند و در همین راستا چهارشنبه شب قرارداد مجید هوتن و مجید حیدری با صبا تمدید شد.
 
مرتضی کاشی، اکبر صادقی، عبدالکریم اسلامی، مجید هوتن و مجید حیدری پنج بازیکن فصل قبل تیم فوتبال صبای قم هستند که قرارداد آن‌ها بر اساس توافقی که بین این بازیکنان و باشگاه صبا صورت گرفته بود، در راه لیگ سیزدهم تمدید شد.
 
این در حالی است که مجید هوتن که در آغاز لیگ یازدهم از تیم فوتبال دسته اولی نساجی مازندران به صبای قم آمده بو، با پیراهن شماره 16 صبای قم در فصل گذشته لیگ برتر کمتر مورد توجه یحیی گل محمدی و سپس عبدالصمد مرفاوی بود و بیشتر در سایه بازیکنانی همچون محمدامین آرام طبع، سعید لطفی و میثم خسروی قرار داشت.
 
مجید حیدری نیز که از نیمه راه لیگ یازدهم به صبا آمده بود در چند هفته آغازین دور برگشت لیگ برتر بازی‌های صبای قم را به دلیل محرومیت ناشی از بازی جام حذفی بین صبای قم و ابومسلم مشهد از دست داد و حتی در بازی پلی آف لیگ قهرمانان نیز برای صبا به میدان نرفت.
 
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی مجید حیدری مدافع سابق فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری تبریز از تیم فوتبال صبای قم به گوش می‌رسید اما این بازیکن با توجه به تمایل محمد مایلی کهن سرمربی صبای قم در این تیم ماندنی شد.
 
آخرین مهلت نقل و انتقالات یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای میانی تیر ماه اعلام شده است و تا آن زمان به احتمال فراوان چند چهره جدید دیگر نیز با نظر محمد مایلی کهن به تیم فوتبال صبای قم خواهند پیوست در حالی که تنها خرید صبا تا کنون غلامرضا عنایتی بوده است.
 
فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از روز بیست و یکم تیر ماه سال‌جاری با رقابت 16 تیم لیگ برتری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcg3x9q.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما