پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 14247
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم خبر داد:

برگزاری طرح استعدادیابی باشگاه صبای قم در چهار رده سنی

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از برگزاری طرح استعدادیابی این باشگاه در اوقات فراغت تابستان سال‌جاری در چهار رده سنی خبر داد.
تیم فوتبال صبای قم
تیم فوتبال صبای قم
 به گزارش قم نیوز، هادی گائینی کرد: فرصت اوقات فراغت در فصل تابستان موقعیت بسیار مناسب و مطلوبی است که نخبه‌های رده‌های سنی مختلف که در طرح‌های استعدادیابی رشته‌های مختلف ورزشی حضور می‌یابند را شناسایی کرد.
 
وی یادآور شد: باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم نیز فضای مورد نظر را بهترین موقعیت برای شناسایی استعدادها و نخبه‌های فوتبال قم می‌داند و برای همین منظور طرح استعدادیابی خود را از اول تیرماه در چهار رده سنی برگزار می‌کنیم.
 
سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از تست‌گیری و استعدادیابی بازیکنان رده‌های سنی پایه فوتبال قم توسط این باشگاه خبر داد و افزود: بر اساس تصمیم آکادمی فوتبال باشگاه صبای قم، زمان ثبت نام علاقمندان به فوتبال در رده‌های سنی مختلف از بیستم خرداد آغاز شده و تا سی ام خرداد ادامه دارد.
 
وی عنوان کرد: زمان ثبت‌نام به منظور شرکت در تست‌گیری تیم‌های پایه فوتبال صبای قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آغاز شده است و از اول تیر ماه نیز شروع تمرینات و برنامه‌های اوقات فراغت شروع می‌شود.
 
گائینی تصریح کرد: هدف از تست‌گیری از نخبگان فوتبال قم، این است که استعدادهای این رشته ورزشی را برای پشتوانه‌سازی تیم‌های پایه و تقویت آن‌ها در مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور شناسایی کنیم.
 
وی ادامه داد: تمام بازیکنانی که در حال حاضر در تیم‌های رده‌های سنی پایه باشگاه صبای قم فعال هستند و در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند، از همین طریق شناسایی و معرفی شده‌اند و امروز آینده‌سازان باشگاه صبا و فوتبال قم محسوب می‌شوند.
 
سرپرست تیم‌های پایه باشگاه صبای قم در ادامه با اشاره به وضعیت تیم‌های پایه این باشگاه بیان داشت: امسال تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مسابقات لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور در گروه دوم مرحله مقدماتی حضور داشت و در نهایت در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا سهمیه فوتبال قم در لیگ برتر را حفظ کند.
 
وی بیان داشت: این در حالی است که تیم جوانان صبا که از بخت بسیار خوبی برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برخوردار است، در واقع پشتوانه اصلی تیم امید صبای قم به شمار می‌رود و بسیاری از بازیکنان این تیم در تیم امید صبا حضور دارند.
 
گائینی اضافه کرد: تیم فوتبال امید صبای قم امسال در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور خواهد داشت و به محض اطلاع از زمان برگزاری بازی‌های فصل جدید، این تیم به شکلی جدی تمرینات خود را برگزار خواهد کرد و برای حضوری قوی در لیگ دسته اول امیدهای کشور آماده خواهد شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchqinz.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما