شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 14299
رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد:

اعزام استعدادهای طرح اوقات فراغت به بدمینتون قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برنامه‌ریزی برای اعزام استعدادهای طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری به پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام استعدادهای طرح اوقات فراغت به بدمینتون قهرمانی کشور
 به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی رئیس هئیت بدمینتون بیان کرد: هیئت بدمینتون استان قم همانند بسیاری از هیئت‌های ورزشی فعال در ورزش قم، در فصل تابستان و در قالب طرح اوقات فراغت برنامه‌های متنوعی در رشته بدمینتون پیش بینی کرده است.
 
وی ادامه داد: بدمینتون همواره از رشته‌های ورزشی مورد علاقه نوجوانان و جوانان دختر و پسر بوده است و مطمئناً با توجه به اینکه فعالیت در این رشته ورزشی در فضای بسته انجام می‌شود، خانواده‌ها و شهروندان قمی استقبال خوبی از برنامه‌های این رشته در طرح اوقات فراغت دارند.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: قم در رشته بدمینتون استعدادهای بسیار خوبی دارد و عناوین و موفقیت‌هایی که در چند سال اخیر در بدمینتون کشور هم در قالب رقابت‌های لیگ و هم در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور کسب کرده‌ایم، گویای این واقعیت است.
 
وی یادآور شد: چهره‌ای همچون محسن صادقیان که اکنون در سطح اول بدمینتون کشور می‌درخشد و این توانایی را دارد که تیم‌های ملی دانش آموزی و نوجوانان کشورمان را در مسابقات مهم بین المللی و آسیایی همراهی کنند، محصول مدارس آموزشی رشته بدمینتون در طرح اوقات فراغت است.
 
پنجه‌باشی تصریح کرد: هیئت بدمینتون تقویم فعالیت‌های یک ساله خود را با تقویم و برنامه‌های سالانه فدراسیون بدمینتون کشور هماهنگ می‌کند و علاوه بر این در داخل استان نیز برنامه‌های متنوعی برای توسعه بدمینتون پیش بینی می‌کند.
 
وی در ادامه از دایر شدن دوره های آموزش بدمینتون در تابستان سال جاری در قالب برنامه های ورزشی طرح اوقات فراغت خبر داد و بیان داشت: ثبت نام از علاقه مندان به رشته بدمینتون برای شرکت در این برنامه ها در حال انجام است.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه این هیئت ورزشی از علاقه مندان در تمام رده‌های سنی به رشته بدمینتون ثبت نام به عمل می‌آورد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به این رشته ورزشی می‌توانند هر روز به تالار بزرگ بدمینتون حامد فرهمند واقع در بلوار امین جنب سالن 600 نفری شهید رضاییان مراجعه کرده و ثبت نام کنند.
 
وی همچنین به زمان ثبت نام علاقمندان برای شرکت در این دوره‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: ثبت نام خانم‌ها از ساعت هشت صبح تا 17 عصر انجام می‌گیرد و آقایان نیز می‌توانند از ساعت 18 تا 22 هر روز به سالن فرهمند موحد مراجعه کنند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceow8z.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما