پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 14244
با پایان لیگ دوازدهم:

رزاقی‌راد از صبای قم جدا شد

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم مطرح و با سابقه تیم فوتبال صبای قم بعد از نیم فصل حضور در تیم صبا، در پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از این تیم جدا شد.
تیم فوتبال صبای قم
تیم فوتبال صبای قم
 به گزارش قم نیوز، در بازار نقل و انتقالات رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اگر تا کنون یک بازیکن جدید به تیم فوتبال صبای قم پیوسته است اما یک بازیکن دیگر نیز به صورت رسمی از صبای قم جدا شد.
 
این بازیکن ایمان رزاقی‌راد بازیکن با تجربه و گلزن تیم فوتبال صبای قم است که در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور سر از تیم فوتبال صبای قم درآورد ولی با صلاحدید کادر فنی صبا در پایان نیم فصل دوم و در بازار نقل و انتقالات از صبا شد.
 
رزاقی راد در نیم فصل دوم رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چندین مسابقه به دلیل مصدومیت در ترکیب صبا حضور نداشت اما در حدود نیمی از بازی‌های صبا برابر رقبای لیگ برتر به میدان رفت و توانست گل‌های ارزشمندی نیز برای صبا به ثمر برساند.
 
این بازیکن با اخلاق و با تجربه یکی از خریدهای تیم فوتبال صبای قم در فصل نقل و انتقالات نیمه راه دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که از تیم فوتبال لیگ برتری راه آهن شهرری به صبای قم پیوست.
 
رزاقی راد با 34 سال سن پیش از حضور در صبای قم علاوه بر بازی کردن در تیم راه آهن شهرری، سابقه حضور در تیم فوتبال پاس تهران قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین تیم پیکان تهران را نیز داشت و در مجموع پنج گل برای صبا به ثمر رساند.
 
این بازیکن در چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عضو تیم فوتبال پاس تهران بود که در پایان با شاگردان مجید جلالی بالاتر از استقلال تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران شد.
 
وی که از جمله بازیکنان جدا شده صبا در پایان بازی‌های فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است در لیگ قهرمانان آسیا برابر الشباب امارات یک گل برای صبای قم به ثمر رساند و در لیگ برتر نیز برابر استقلال تهران و صنعت نفت آبادان چهار بار گلزنی کرد و در مجموع در مسابقات دوره دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان مؤثر و کلیدی صمد مرفاوی در صبای قم بود.
 
رزاقی راد در حالی از تیم فوتبال صبای قم جدا شد که صبا به عنوان جانشین این بازیکن تا کنون تنها در خط حمله غلامرضا عنایتی را به خدمت گرفته است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceew8z.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما