جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 14287
آیت‌الله مقتدایی:

حضور مردم در انتخابات معادلات دشمن را به هم ریخت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: به یقین از این پس محاسبات کشورهای غربی در مورد نظام اسلامی به هم خواهد ریخت.
آیت الله مقتدایی
آیت الله مقتدایی
 به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مرتضی مقتدایی ظهر امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت در سخنانی اظهار داشت: براساس اخبار و اطلاعاتی که به ما رسیده است ملت شریف، شجاع و متدین ایران همانگونه که از ایشان انتظار می‌رفت خواسته رهبر انقلاب را محقق کرده و حضور حاکثری در پای صندوق‌های رای دارند.
 
وی افزود: مردم ایران امروز با شور، شوق و عشق به فضل الهی در پای صندوق‌های رای حاضر شده و وظیفه خود را انجام می‌دهند.
 
رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: مردم با این اقدام قلب امام زمان را خوشحال کرده‌اند و موجب خشنودی روح امام راحل و ارواح طیبه شهدا شده‌اند.
 
وی با تاکید بر حضور با شکوه در این دوره از انتخابات تصریح کرد: این امر موجب تحقق منویات رهبری می‌شود و ملت ایران مطمئن باشند که با حضور حداکثری دشمنانی را که به عدم حضور مردم امید بسته بودند ناامید کردند.
 
استاد حوزه علمیه قم افزود: به یقین از این پس محاسبات کشورهای غربی در مورد نظام اسلامی به هم خواهد ریخت.
 
وی ادامه داد: همانطور که ملت ایران در 9 دی 88 و 22 بهمن سال گذشته حضوری دشمن شکن داشتند شرکت آنها در این دوره از انتخابات نیز دشمنان را به کلی ناامید و مغلوب می‌کند و طرح‌های خائنانه آنها را در هم می‌شکند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbz5b8.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما