چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 1434
به عنوان صدرنشین گروه 3؛

فوتبالیست قمی با تیم ملی به مرحله نهایی صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست قمی با درخشش در تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان همراه با این تیم به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا صعود کرد.
فوتبالیست قمی با تیم ملی به مرحله نهایی صعود کرد
به گزارش قم نیوز، این بازیکن داود بهادری ملی‌پوش جوان و خوش آتیه تیم فوتبال صبای قم است که در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان فوتبال آسیا یکی از نفرات ملی پوش کشورمان بود و همراه با این تیم به مرحله نهایی صعود کرد.

مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا با شرکت پنج تیم به میزبانی کشورمان برگزار شد که در نهایت با صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان به مرحله نهایی همراه بود، ضمن اینکه داود بهادری نیز به عنوان مدافع این تیم بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در گروه سوم مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم‌های فوتبال جوانان پاکستان، ازبکستان، هند و ترکمنستان بود که در نهایت به عنوان صدرنشین صعود کرد.

در این مسابقات که داود بهادری یکی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان بود، ملی‌پوشان جوان کشورمان در نخستین مسابقه خود با نتیجه سه بر صفر برابر هند به برتری رسیدند تا شروع خوبی برای کسب جواز صعود داشته باشند.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در دومین مسابقه خود برابر تیم ملی فوتبال جوانان ترکمنستان به میدان رفت و در این دیدار نیز با ارائه نمایشی کاملا برتر به پیروزی قاطع چهار بر صفر دست یافت تا با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان صدرنشین گروه شود.
موفقیت در این دو مسابقه بر انگیزه و هماهنگی تیمی بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان افزود و طی آن ملی پوشان جوان در سومین مسابقه خود مقابل تیم ملی فوتبال جوانان پاکستان یک بار دیگر جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و این بار پنج بر صفر پیروز شدند.

با این پیروزی صعود تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان به مرحله نهایی قطعی شد تا آخرین مسابقه با تیم ملی فوتبال جوانان ازبکستان برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان کاملا تشریفاتی باشد که در این دیدار نیز از انگیزه بازیکنان تیم ملی کاسته نشد و در نهایت دو بر صفر حریف خود را شکست دادند تا با کسب چهار پیروزی و ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شوند.

تیم فوتبال جوانان کشورمان در آخرین بازی خود در حالی با پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال جوانان ازبکستان به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد که توانست با نتیجه دو بر صفر ازبکستان را شکست دهد و گل‌های تیم جوانان را محمد عبدالله‌زاده در دقیقه ۲۴ و سردار آزمون در دقیقه ۵۸ به ثمر رساندند.

در این مسابقه تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در دقیقه ۲۶ به حریف ازبک خود پنالتی داد که محسن‌زاده دروازه‌بان تیم ملی جوانان این پنالتی را مهار کرد تا بدین ترتیب با پایان رقابت‌های مقدماتی در این گروه تیم کشورمان با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند و تیم ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی برود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.s0f2yt0ooa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

به امید درخشش جوانان قمی...