چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 1617
با صعود از گروه سوم؛

ملی‌پوش صبای قم با تیم ملی راهی مرحله نهایی مسابقات جوانان آسیا شد

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم با تیم ملی جوانان کشورمان راهی رقابت‌های مرحله نهایی فوتبال جوانان آسیا شد.
ملی‌پوش صبای قم با تیم ملی راهی مرحله نهایی مسابقات جوانان آسیا شد
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان قاره کهن با شرکت تیم‌های مطرح قاره آسیا در رده سنی جوانان به میزبانی کشوری که قرعه کشی AFC مشخص خواهد کرد برگزاری می‌شود و طی آن تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان نیز در این مسابقات به مصاف حریفان می‌رود.

در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا، تیم فوتبال جوانان کشورمان با کسب برتری مقابل تمام حریفان خود موفق شد به عنوان صدرنشین صعود کند، ضمن اینکه داود بهادری ملی پوش ارزنده تیم فوتبال صبای قم نیز یکی از ارکان موفقیت تیم ملی در این رقابت ها بود.

در ترکیب تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان بازیکنان تیم‌های مختلف باشگاه‌های لیگ برتر حضور دارند که در بین‌ آنها داود بهادری بازیکن و مهاجم تیم فوتبال صبای قم نیز حضور دارد و تیم ملی را در مسابقات جوانان آسیا برابر حریفان قدر خود همراهی کرد.

بهادری که فوتبال خود را از تیم های پایه فوتبال قم و زیر نظر ناصر بختیاری زاده مربی حال حاضر تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم آغاز کرده است، در این فصل یکی از بازیکنان مورد نظر عبدالله ویسی در تیم بزرگسالان صبای قم نیز به شمار می رود تا این تیم را در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس نیز همراهی کند.

رقابت های فوتبال مقدماتی رده سنی جوانان قهرمانی آسیا در گروه سوم مرحله مقدماتی به میزبانی کشورمان در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد و طی آن ملی پوشان جوان و آینده دار فوتبال کشورمان برای صعود با تیم های پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان و هند به رقابت پرداختند.

ملی پوشان فوتبال جوانان کشورمان در نخستین مسابقه خود برابر تیم ملی فوتبال جوانان هند به برتری سه بر صفر دست یافته و بازی ها را با قدرت آغاز کردند تا در دومین مسابقه برابر تیم ملی فوتبال جوانان ترکمنستان با زدن یک گل بیشتر یعنی با حساب چهار بر صفر صاحب برتری شوند.

سومین مسابقه تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با تیم ملی فوتبال جوانان پاکستان بود که تیم ملی موفق شد این دیدار را با درخشش بازیکنان خود از جمله داود بهادری، با نتیجه جالب توجه پنج بر صفر به سود خود خاتمه دهد و راه صعود را هموار کند.

در چهارمین و آخرین بازی نیز تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل تیم ملی جوانان ازبکستان به میدان رفت و با برتری در این دیدار در مجموع با ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین به همراه تیم ۹ امتیازی ازبکستان راهی مرحله نهایی شد.

در مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان آسیا تیم های مطرحی همچون کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، چین، عراق، کره شمالی و عربستان حضور دارند و داود بهادری نیز این تیم را در جدال برای موفقیت در آسیا همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.q9qrak93upr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما