دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 14371
رئيس پليس آگاهي خبرداد:

رمال معروف قمي ، ملقب به " سيد" دستگير شد

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ "مهدي قدمي" گفت: فرد کلاهبرداري كه باشيوه هاي فريبكارانه و به بهانه رمالي و گرفتن فال و طالع بيني از طعمه هاي خود اخاذي مي كرد در قم دستگير شد.
رمال معروف قمي ، ملقب به " سيد" دستگير شد
به گزارش قم نیوز، به نقل از پايگاه خبري پليس،‌ رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري اظهارداشت: در پي کسب خبري مبني بردعا نويسي و رمالي توسط فردي در يكي از محلات استان ، بلافاصله موضوع توسط كارآگاهان مورد بررسي قرار گرفت . 

وي ادامه داد: در تحقيقات انجام شده و پس از صحت موضوع ، ضمن هماهنگي هاي لازم با مقام قضايي استان ، متهم که داراي 9 فقره سابقه كيفري بود ، دستگير شد. 

سرهنگ "مهدي قدمي" افزود: در بازرسي بعمل آمده از مخفيگاه وي تعداد 20 بسته دعا و اذكار رمالي ، همچنين مقداري مواد مخدر از نوع ترياك و هروئين از نامبرده كه در حال استعمال مواد مخدر نيز بود كشف شد. 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم در ادامه با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابي ، اظهارداشت: افراد زيادي اعم از زن و مرد جهت دعا نويسي به وي مراجعه و نامبرده نيز با بهره گيري و سوء استفاده از لقب "سيد" از آن ها كلاهبرداري مي کرد که در ادامه ضمن شناسايي مراجعين وجوه نقدي مسترد و در نهايت متهم نيز با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد. 

سرهنگ "مهدي قدمي" در توصيه هايي به شهروندان بيان داشت: متاسفانه برخي افراد با اعتقاد به خرافات واهي گرفتار رمالان مي شوند كه لازم است شهروندان با هوشياري بيشتر ، در صورت مشاهده فعاليت چنين كلاهبرداراني موضوع را بلافاصله به پليس گزارش دهند. 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم افزود: با وجود هشدارهاي فراوان پليس و ديدن تجربيات فراوان ، هنوز عده زيادي از افراد به راحتي فريب شيادان را مي خورند ، اين درحالي است که وعده هاي اين افراد كلاهبردار و شياد از هر بعد كه با آن توجه شود تو خالي بوده و تنها براي فريب افراد بيان مي شود. 

وي ادامه داد: پليس آگاهي با اين چنين مجرماني كه اعتقادات شهروندان را هدف نيات شوم خود قرار مي دهند به شدت برخورد خواهد كرد و در اين راه گزارشات شهروندان در صورت مشاهده فعاليت اين كلاهبرداران نقش قابل توجهي خواهد داشت. 

سرهنگ" مهدي قدمي " گفت: با توجه به اين موضوع كه اگر رمال ها مي توانستند مشكلي را از مردم حل كنند قطعاً‌ مشكلات خود را برطرف مي كردند بنابراين از خانواده ها در خواست مي شود در اين زمينه هوشيار باشند. 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfymdy.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما