پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 14489
در فوتسال امید کشور:

صبا جان دوباره گرفت

قم نيوز : قم نیوز: دومين پيروزي صبای قم در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور برای این تیم مقابل نماينده مشهد به دست آمد.
صبا جان دوباره گرفت
 به گزارش قم نیوز، حاضر نشدن نماينده فوتسال استان فارس و شهرستان لار يعني تيم لار جوان اين امكان و موقعيت را به فوتساليست‌هاي تيم صباي قم داد تا هم استراحت بيشتري كرده و هم اينكه با توجه به شناخت از حريف بعدي خود با آرامش بيشتري به ميدان بروند.
 
اين اتفاقات در دومين روز مسابقات دور برگشت بازي‌ها حسابي به كمك صباي قم آمد و طي آن فوتساليست‌هاي صباي قم در دومین بازی از مسابقات مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال اميدهاي كشور در حالي كه از ديدارهاي قبلي چهار پيروزي و سه باخت در كارنامه داشتند با اميد به كسب پنجمين پيروزي خود برابر تيم فوتسال فرش آراء مشهد قرار گرفتند.
 
این تیم در روز دوم بازی ها در حالي برابر نماينده فوتسال مشهد به ميدان رفت كه در شش دوره متوالي اين رقابت‌ها بارها برابر اين تيم بازي كرده و از قضا بيشترين پيروزي‌ها از آن نماينده قم بوده است اما در آخرين بازي كه در دور رفت در مشهد برگزار شد، مشهدي‌ها موفق به شكست صباي قم شده بودند.
 
اميدهاي صباي قم كه در نخستين ديدار به واسطه حاضر نشدن تیم فوتسال لار جوان نماینده شهرستان لار استان فارس نتيجه سه بر صفر به سود خود را در كارنامه داشتند در گام دوم به حریف سرسختی به نام فرش آراء مشهد برخورد کرد و با كسب برتري دو بر صفر، دومين برد متوالي را نيز برابر اين تيم كسب كردند.
 
پيروزي تيم فوتسال اميد صباي قم در دومین گام خود از مسابقات فوتسال قهرماني رده سني اميد باشگاه‌هاي برتر كشور برابر تيم فرش آراء مشهد علاوه بر ثبت پنجمين پيروزي نماینده قم، يك گام ديگر اين تيم را به دو بالانشين يعني نمايندگان اصفهان و رشت نزديك تر كرد تا صبا در دیدارهای آتی با جدیت و تلاش بیشتری به دنبال صعود از این گروه تلاش كند.
 
این مسابقات امسال با شركت 14 تيم به صورت متمركز به انجام می رسد در حالی که در گروهی که تيم صباي قم در آن قرار دارد، بازي‌ها به شکل دوره ای به مدت یک هفته در شهر مشهد مقدس برگزار مي‌شود و صبا در گام سوم بايد در ديداري به مراتب حساس‌تر از دو بازي قبلي برابر تيمي كه در ديدار رفت از آن شكست خورده يعني شهرداري رشت برود.
 
در حالي كه بازي‌هاي گروه اول مرحله مقدماتي فوتسال اميد باشگاه‌هاي برتر كشور با حضور هفت تيم امید صباي قم،‌ اميد ميلاد تنکابن، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، لار جوان، شهرداري رشت، ماکو جوان اروميه و فرش آراء مشهد به انجام می رسد، شهرستان تنكابن ميزبان ديدارهاي دور برگشت است.
 
همزمان با دیدارهای گروه نخست که میزبان آن شهرستان تنكابن است، تیم های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتي اين دوره از رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال رده سنی اميد باشگاه‌هاي كشور يعني راه ساري، شرکت ملي حفاري اهواز، شهرداري سيرجان، هيئت فوتبال قزوين، قدسيان رشت، کوهدشت لرستان و آراس سردشت نيز با یکدیگر به رقابت می پردازند و در پایان دو تیم برتر هر دو گروه در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcf1jdy.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما