سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 14599
سومین خرید صبا از مس:

کیوان امرایی به صبای قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان با عقد قراردادی به صورت رسمی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.
کیوان امرایی به صبای قم پیوست
 به گزارش قم نیوز، به دلیل ضعف خط حمله تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و کم کاری این تیم در جذب بازیکنان کارآمد و گلزن به عنوان مهاجمانی طراز اول، صبا در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت و از این نظر سختی های زیادی متحمل شد.
 
به دلیل اینکه صبا در خط حمله بازیکنان کارآمدی نداشت به راحتی از لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا حذف شد و به همین دلیل نتوانست در مسابقات لیگ دوازدهم و همچنین جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور نیز عملکرد خوبی داشته باشد.
 
همه این اتفاقات سبب شد تا رسانه ها به شدت از مسئولان و کادر فنی صبای قم انتقاادت زیادی را به دلیل کم کاری در جذب مهاجم طراز اول و از دست دادن بازیکنان کلیدی خط حمله این تیم پیش از لیگ دوازدهم داشته باشند اما گویا صبایی ها حسابی از این اتفاقات درس گرفته اند و امسال قصد دارند تیمی مطمئن را روانه لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه های برتر کشور کنند.
 
به همین منظور تیم فوتبال صبای قم در ادامه تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر خود به منظور حضوری موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، با کیوان امرایی بازیکن فصل گذشته تیم مس کرمان به توافق رسید.
 
این بازیکن با نظر مساعد محمد مایلی کهن سرمربی با تجربه صبای قم امروز در باشگاه صبا حور یافت و  برای حضور در سیزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با مسئولان باشگاه صبای قم رسما به توافق رسید.
 
در حالی که این روزها باشگاه صبای قم تمام حواس خود را به جذب بازیکنان مطرح معطوف کرده بود، این مهاجم مطرح که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد، در باشگاه صبای قم حضور یافت و قرارداد یک ساله خود را با این تیم به امضا رساند تا در سیدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با پیراهن صبای قم به میدان برود.
 
این مهاجم گلزن در حالی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان می‌رود که در لیگ دوازدهم یکی از شاگردان ابراهیم قاسم‌پور و لوکا بوناچیک در تیم فوتبال مس کرمان بود و با این تیم در جمع تیم‌های نیمه بالای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس قرار گرفت.
 
این بازیکن در حالی به تیم فوتبال صبای قم پیوست که غلامرضا عنایتی مهاجم گلزن فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان و همبازی سابق وی نیز زوج امرایی در خط حمله تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchwmnz.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما