پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 14673
در دیداری تدارکاتی:

صبای قم مقابل فجرسپاسی شیراز پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر فجر شهید سپاسی شیراز به پیروزی رسید.
صبای قم مقابل فجرسپاسی شیراز پیروز شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری در اردوهای تدارکاتی به سر می‌برند و در قالب برنامه‌های مختلف آماده حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند، صبای قم نیز با جدیت زیر نظر کادر فنی جدید خود تمرین و بازی تدارکاتی برگزار می‌کند تا بیش از پیش مهیا و آماده بازی‌های لیگ سیزدهم فوتبال کشور شود.
 
صبایی‌ها در آستانه فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های برتر کشور بعد از اینکه اردوی آماده سازی خود در شهر اردبیل را به پایان رساندند، در دیداری تدارکاتی به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفتند و در نهایت با پیروزی یک بر صفر میدان را ترک کردند.
 
در این دیدار شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با انگیزه بسیار بالایی که برای کسب پیروزی و همچنین به نمایش گذاشتن توانایی‌های خود داشتند، شاگردان غلامحسین پیروانی را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.
 
این نتیجه در حالی در پایان دیدار صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز رقم خورد که نیمه نخست تلاش دو تیم با وجود موقعیت‌های متعدد گلزنی و شانس‌هایی که مهاجمان داشتند، با تساوی بدون گل همراه بود و مهمترین اتفاق بازی در نیمه دوم رخ داد.
 
در نیمه دوم نیز بار دیگر شاگردان محمد مایلی کهن شانس‌های زیادی را برای گلزنی آزمایش کردند تا اینکه در همان دقایق آغازین این نیمه تیم فجر شهید سپاسی شیراز را کاملا غافلگیر کردند و این بار توسط میلاد سلیمان فلاح مهاجم البرزی خود که از بازیکنان جوان و جویای نام صبا است، به گل رسیدند تا در پایان تیم فجر شهید سپاسی شیراز را با شکست مواجه کنند.
 
پیروزی تیم صبای قم در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در شرایطی به دست آمد که کادر فنی تیم صبا در این دیدار سعی در استفاده از تمام بازیکنان قدیم و جدید خود در ترکیب این تیم مقابل حریف شیرازی داشتند تا ارزیابی دقیقی از وضعیت آمادگی آنها توسط مایلی کهن در آستانه لیگ سیزدهم صورت بگیرد.
 
کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار حدود یک نیمه، از وجود کیوان امرایی مهاجم سابق تیم فوتبال مس کرمان که به تازگی با عقد قرارداد یک ساله به جمع راه راه سفید و مشکی پوشان قمی پیوسته است، در ترکیب خود استفاده کردند.
 
شاگردان محمد مایلی کهن بعد از کسب پیروزی در دیدار تدارکاتی برابر سامسونگ کرمان در اردوی اردبیل و همچنین برتری مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز، در دیدار تدارکاتی بعدی خود روز دهم تیرماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم تراکتورسازی تبریز خواهند بود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaein6.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما