دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 14809
ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم:

جدال صبای قم با تراکتورسازی تبریز

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز عصر امروز در دیداری پیش از آغاز لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.
جدال صبای قم با تراکتورسازی تبریز
 به گزارش قم نیوز، در حالی که از امسال مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با رقابت 16 تیم یعنی دو تیم کمتر از لیگ دوازدهم برگزار می‌شود، صبای قم و تراکتورسازی تبریز به خوبی می‌دانند که لیگ سخت و پرفشاری را پیش رو دارند.
 
هر دو تیم که در فصول اخیر بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جزو تیم‌های مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده‌اند، امروز قصد دارند در دیداری که مقابل یکدیگر به عنوان یک مسابقه تدارکاتی برگزار می‌کنند، آخرین وضعیت آمادگی خود پیش از لیگ سیزدهم را محک بزنند.
 
صبای قم و تراکتورسازی تبریز در چهار فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همواره بازی‌های جذاب و تماشایی را برگزار کرده‌اند و البته بیشترین پیروزی با تیم فوتبال صبای قم بوده است که هم در قم و هم در تبریز موفق به شکست تراکتورسازی تبریز شده است.
 
البته این بار جدال صبای قم و تراکتورسازی تبریز با بازی‌های لیگ برتر کاملا متفاوت است زیرا این دیدار یک مسابقه کاملا دوستانه و تدارکاتی به منظور محک سرمربیان هر دو تیم از آخرین وضعیت بازیکنانشان در آستانه لیگ جدید فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.
 
رتبه دهم صبا و نایب قهرمانی تراکتور سازی در لیگ دوازدهم
 
صبای قم در پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب رتبه دهم جدول رده بندی شده است و البته تراکتورسازی تبریز با کسب جایگاهی بهتر نسبت به صبا موفق شد مقام نایب قهرمانی لیگ دوازدهم را از آن خود کند.
 
هر دو تیم با توجه به موفقیت‌هایی که در لیگ یازدهم با کسب رتبه‌های دوم و چهارم جدول رده بندی به دست آورده بودند نمایندگان فوتبال کشورمان در فصل 2013 لیگ قهرمانان آسیا بودند اما صبای قم در مرحله پلی آف حذف شد و تراکتورسازی تبریز در مرحله گروهی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
 
آماده سازی تراکتورسازان برای لیگ قهرمانان آسیا
 
تراکتورسازی تبریز در لیگ دوازدهم رتبه دوم را به دست آورد و به همراه تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و استقلال تهران بار دیگر به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یافت اما صبای قم در مکان دهم قرار گرفت و آسیایی نشد.
 
به هر حال دو تیم مدعی لیگ آینده در تلاش برای کسب آمادگی بیشتر و به دست آوردن بهترین شرایط برای حضور در لیگ سیزدهم از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز دوشنبه دهم تیر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد، مسابقه‌ای که می‌توان از آن به عنوان میدانی برای تقابل تفکرات مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز و محمد مایلی کهن سرمربی صبای قم یاد کرد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb9wb8.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما