دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : 14792
در دانشگاه قم:

صبا تاکتیک‌های بازی با تراکتورسازی را در دانشگاه قم تمرین کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار با تراکتور‌سازی تبریز آخرین تمرین خود را برای مرور تاکتیک‌های ویژه این دیدار در دانشگاه قم برگزار کرد.
تیم فوتبال صبای قم
تیم فوتبال صبای قم
 به گزارش قم نیوز، بهانه برگزاری مسابقه دوستانه با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز صبایی‌ها را بعد از روز بیستم خرداد‌ماه که نخستین تمرین آنها در قم برگزار شد، بار دیگر به قم آورد تا فوتبال دوستان قمی که دلشان برای این تیم تنگ شده بود، از نزدیک نظاره‌گر تمرینات صبا باشند.
 
فوتبالیست‌های صبای قم که حالا با حضور شش بازیکن جدید تقریباً با یکدیگر هماهنگ‌تر شده‌اند، قرار است عصر امروز دهمین روز تیر‌ماه در دیداری تدارکاتی و دوستانه در قم با تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز بازی کنند.
 
*5 مربی ناظر تمرینات صبا پیش از مصاف با تراکتورسازان
 
این مسابقه در حالی از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که صبای قم آخرین تمرین خود را پیش از این بازی شامگاه دوشنبه در زمین چمن دانشگاه قم و زیر نظر محمد مایلی کهن و دیگر مربیان خود برگزار کرد.
 
مهرداد طهماسبی، فرشاد غدیری و شهرام مهربان دروازه‌بان‌های صبای قم هستند که زیر نظر نادر فریادشیران مربی دروازه‌بان‌های صبای قم تمرینات خود را انجام می‌دادند، علیرضا صالح‌نیا از نظر بدنسازی به بازیکنان صبا دستورات لازم را می‌داد و علیرضا پورمند و ناصر بختیاری‌زاده نیز با هماهنگی با محمد مایلی کهن تمرینات تاکتیکی صبا را برنامه‌ریزی کردند.
 
صبایی‌ها در حالی قرار است عصر امروز در مسابقه تدارکاتی برابر تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز قرار بگیرند که تقابل بازیکنان نامدار این تیم با سرشناس‌های تراکتور‌سازی تبریز می‌تواند در نوع خود جالب توجه و البته جذاب و تماشایی باشد.
 
*رویارویی کریمی و عنایتی به یاد دیدار صبا و پرسپولیس
 
رویارویی علی کریمی در تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز با غلامرضا عنایتی در تیم فوتبال صبای قم، علاقمندان به فوتبال را به یاد دیدار برگشت تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در لیگ دوازدهم می‌اندازد که دو تیم در قم به تساوی دو بر دو رسیدند و گل‌های هر دو تیم از روی نقطه پنالتی توسط علی کریمی برای پرسپولیس تهران و غلامرضا عنایتی برای صبای قم به ثمر رسید و امتیازها تقسیم شد.
 
تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز برای لیگ جدید مجید جلالی مربی با دانش فوتبال کشورمان را جایگزین تونی اولیویرای پرتغالی کرده است و با کادر فنی کاملاً متفاوت نسبت به لیگ دوازدهم گام به رقابت‌های لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور می‌گذارد.
 
*پیوستن فوتبالیست‌های مطرح به تراکتورسازی
 
کادر فنی تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز نام عقیل اعتمادی، محسن فروزان، سیدمهدی سیدصالحی، قاسم دهنوی، مهدی ثابتی، مهدی عابدینی، فلاویو لوپز و مصطفی اکرامی را از لیست بازیکنان مورد نیاز خود خارج کرده است و در عوض مربیان تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز برای جایگزین کردن بازیکنانی که از این تیم رفته‌اند چهره‌هایی نظیر حامد لک از صبای قم، میثم بائو از استقلال تهران، سعید دقیقی از سایپای البرز، علی کریمی از پرسپولیس تهران، آرش صوفیانی و فرهاد ربیع‌خواه از پاس همدان را به تیم خود آورده‌اند و البته صحبت از آمدن فرشید طالبی و جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال به این تیم نیز مطرح است.
 
*‌6 بازیکن جدید در ترکیب صبا
 
تیم فوتبال صبای قم نیز در نقل و انتقالات پیش فصل سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون میلاد نوری و رامین رضائیان را به راه‌آهن تهران داده است، حامد لک از این تیم راهی تراکتور‌سازی شده و سهراب بختیاری‌زاده نیز به جمع شاگردان عبدالله ویسی در استقلال صنعتی خوزستان پیوسته است و مهدی بدرلو نیز راهی فولاد خوزستان شده، ضمن اینکه صبای قم عبدالکریم اسلامی را به تیم فوتبال مس کرمان واگذار کرده است.
 
البته مسئولان باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ سیزدهم چندان بیکار هم نبوده و آنها غلامرضا عنایتی، مهدی محمدی و کیوان امرایی را از تیم فوتبال مس کرمان به خدمت گرفته‌اند و با سیدمحمود شفیعی، حامد پورعمرانی و شهرام مهربان از تیم گهر شهرداری دورود نیز برای لیگ جدید به توافق رسیده‌اند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccimqs.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما