سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 14628
از شهریورماه آغاز می‌شود:

تلاش 2 نماینده فوتبال قم برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا

قم نيوز : قم نیوز: نمایندگان قم از شهریور ماه رقابت خود با حریفان در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور و تلاش برای کسب جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا را آغاز می کنند.
تلاش 2 نماینده فوتبال قم برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا
 به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشورمان فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور دو ماه پس از آغاز بازی های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال شروع می شود و از بین تمام تیم های حاضر در آن یک تیم راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.
 
در حالی که فوتبال کشورمان در سال آینده رویداد بزرگ جام جهانی را پیش رو دارد، فدراسیون فوتبال تلاش می کند به شکلی برنامه ریزی شود که تا آن زمان هم تیم ملی به خوبی و به موقع به امورات خود برسد و هم اینکه فوتبال باشگاهی کشور به شکل منظم به کار خود ادامه بدهد.
 
برای همین منظور لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه های برتر کشور جام خلیج فارس از بیست و یکم تیر ماه شروع می شود و تقریبا دو ماه بعد از آن نیز قرار است تیم های مدعی در مسابقات جام حذفی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به مصاف یکدیگر بروند.
 
بر اساس تقویمی که سازمان لیگ برتر پیش بینی کرده است، بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور طبق برنامه از بیست و یکم تیرماه و با حضور 16 تیم آغاز می‌شود، ضمن اینکه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر نیز روز هشتم تیرماه انجام خواهد شد.
 
به غیر از رقابت های لیگ برتر که زمان دقیق آغاز و پایان آن مشخص شده، مرحله اول مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور نیز با حضور تیم‌های لیگ دسته اول و دوم جام آزادگان و قهرمان جام حذفی استان‌ها از شهریور آغاز می‌شود.
 
به غیر از قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه های قم که البته به دلیل برگزار نشدن جام حذفی در سال قبل هنوز مشخص نیست و باید از مرحله اول جام حذفی وارد رقابت با حریفان بشود، سپس 16 تیم لیگ برتر از آبان‌ماه با 16 تیمی که صعود کرده‌اند مسابقات‌شان را در جام حذفی آغاز می‌کنند که یکی از این تیم ها، تیم فوتبال صبای قم است که از این مرحله وارد جام حذفی می شود.
 
با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی را پیش روی فوتبال کشورمان قرار دارد، باید لیگ برتر اوایل اردیبهشت 93 به پایان برسد.،ضمن اینکه تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا نیز باید مسابقه بدهد و با این حال برنامه دقیق لیگ برتر که هماهنگ با برنامه‌های تیم ملی باشد روز آینده در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ بررسی و تایید خواهد شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaain6.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما