شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 14527
دهم تیر ماه:

دیدار صبا و تراکتورسازی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز در مصافی تدارکاتی در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار می‌شود.
دیدار صبا و تراکتورسازی در قم برگزار می‌شود
 به گزارش قم نیوز، دقیقا 20 روز دیگر به زمان آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس باقی مانده است و این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری به غیر از ذوب آهن و پاس که یکی از آنها سرانجام لیگ برتری خواهد شد، همگی در اردوهای آماده سازی به سر می‌برند.
 
البته امسال از سفر تیم‌های لیگ برتری به خارج از کشور خبری نیست زیرا در واقع به دلیل بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا و همچنین زمان اندک تا آغاز لیگ جدید، فرصتی برای رفتن به سفرهای خارجی نیست.
 
هیچ یک از تیم‌های لیگ برتری به خارج از کشور نرفته‌اند و تمام آنها در شهرهایی نظیر بروجرد، اردبیل و رامسر اردو زده‌اند و دو تیم از جمع تیم‌هایی که اردوی آماده سازی خود را در منطقه سرعین اردبیل برپا کرده‌اند، تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز هستند.
 
این دو تیم نسبت به فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم کادر فنی و هم کادر بازیکنان خود را دستخوش تغییرات بسیار زیادی کرده‌اند به طوری که هم مربیان آنها جدید شده‌اند و هم اینکه بازیکنان جدیدی به ترکیب آنها پیوسته‌اند.
 
البته در مقایسه با تیم صبای قم، تبریزی‌ها دست به خریدهای گران‌تر و قیمتی‌تر زده‌اند به عنوان مثال تیم تراکتورسازی تبریز با هزینه‌ای هنگفت موفق به جذب علی کریمی ستاره ملی پوش تیم پرسپولیس تهران شده است و خبر از احتمال پیوستن جواد نکونام نیز به این تیم تبریزی به گوش می‌رسد.
 
تبریزی‌ها مجید جلالی را به عنوان جانشین اولیویرا پرتغالی برای بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روی نیمکت تیمشان نشانده‌اند و از قضا حامد لک سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم نیز به این تیم رفته است.
 
در این میان تیم صبای قم نیز محمد مایلی کهن را جانشین عبدالصمد مرفاوی کرده است و بازیکن مطرحی که به خدمت گرفته غلامرضا عنایتی مهاجم سابق خود در لیگ یازدهم است که با گل‌های ارزشمند این بازیکن توانست به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.
 
حالا صبای قم و تراکتورسازی تبریز قرار است در فاصله کمتر از سه هفته به آغاز بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز دهم تیر ماه در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر بروند، مسابقه‌ای که قرار است در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciywaz.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما