سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 14596
بعد از یک هفته تمرین:

اردوی صبا در اردبیل پایان یافت

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در حالی به اردوی آماده‌سازی خود در اردبیل پایان داد که به دلیل ادامه تمرینات این تیم در تهران قمی‌ها نباید منتظر حضور این تیم در قم باشند.
اردوی صبا در اردبیل پایان یافت
 به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم با توجه به یک ماه باقیمانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، به منظور آماده‌سازی این تیم اردوی یک هفته‌ای خود را در شهر اردبیل برگزار کرد.
 
در این اردوی تدارکاتی بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر محمد مایلی کهن سرمربی و ناصر بختیاری‌زاده، نادر فریادشیران، علیرضا پورمند و علیرضا صالح نیا به عنوان چهار مربی این تیم به برنامه‌های آماده‌سازی خود پرداختند.
 
برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یکی از مهم‌ترین بخش‌های در دستور کار کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای این تیم در اردبیل، ساخته و پرداخته کردن بدن بازیکنان بود که با انجام برنامه‌ها و تمرینات ویژه بدن‌سازی انجام پذیرفت.
 
حضور بازیکنان جدید و فوتبالیست‌های قمی در تمرینات صبا
 
از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در سرعین اردبیل یک بازی تدارکاتی نیز برگزار کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه نیز محک بخورند و به خوبی آماده فصل جدید لیگ برتر شوند.
 
صبای قم در مسابقه دوستانه خود در اردوی تدارکاتی اردبیل برابر تیم فوتبال سامسونگ کرمان یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میدان رفت که برتری در این دیدار از آن شاگردان محمد مایلی کهن  بود.
 
نکته جالب در این مسابقه تدارکاتی این بود که با صلاحدید محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال صبای قم، تعدادی از بازیکنان رده سنی امید و چند بازیکن جدید که برای تست در اردوی این تیم قرار داشتند، در ترکیب قرار گرفتند و بدین ترتیب تنها بازی تدارکاتی صبا به انجام رسید.
 
ادامه تمرینات صبا در مجموعه ورزشی قیانوری تهران
 
در بین بازیکنانی که در مسابقه دوستانه با تیم سامسونگ کرمان با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان رفتند، بازیکنان جدید جذب شده و همچنین چند بازیکنی که از تیم‌های امید و جوانان صبای قم در این اردو حضور داشتند، در ترکیب صبای قم به میدان رفتند.
 
در اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در شهر اردبیل، تمام بازیکنان قدیم و جدید این تیم حضور داشتند در حالی که صبایی‌ها بعد از بازگشت از شمال غرب ایران ادامه تمرینات خود را در تهران پیگیری خواهند کرد تا آماده لیگ سیزدهم شوند.
 
اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در شهر اردبیل در حالی به پایان رسید که با تصمیم کادر فنی، بازیکنان صبای قم مدت کوتاهی استراحت می‌کنند و بار دیگر با حضور در مجموعه ورزشی شهید قیانوری، دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم را از سر می‌گیرند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcepn8z.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما