پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 14503
متقیان‌نژاد خبر داد:

آغاز اردوی آمادگی تیراندازان قمی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از آغاز اردوی آماده‌سازی تیراندازان قمی برای کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
آغاز اردوی آمادگی تیراندازان قمی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد قم بیان کرد: بر اساس زمان بندی صورت گرفته برای برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور در تقویم فدراسیون تیراندازی کشورمان در واقع زمان برای کسب آمادگی حضور در این رقابت‌ها اندک است.
 
وی ادامه داد: تیراندازی قم همچون سال‌های گذشته امسال نیز قصد دارد با تمام توان خود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیروی انسانی  فعال در این رشته در مسابقات مختلف کشوری اعم از رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور حضور یابد.
 
دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان داشت: به همین منظور یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت در راه کسب آمادگی بیشتر تیراندازان قمی برای حضور در این رقابت‌ها برگزاری اردوی آماده‌سازی نفرات اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور است.
 
وی ابراز کرد: تیراندازان قمی در فصل تابستان هم در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور شرکت می‌کنند و هم اینکه قرار است بلافاصله بعد از این رقابت‌ها در پیکارهای تیراندازی قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور حضور یافته و برای صعود به دسته بالاتر تلاش کنند.
 
متقیان‌نژاد اضافه کرد: در تقویم فدراسیون تیراندازی کشورمان مرداد ماه امسال برای برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور پیش بینی شده است و این رقابت‌ها با حضور برترین تیراندازان استان‌های مختلف در دو رشته به انجام خواهد رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور به صورت آزاد به انجام می‌رسد و به همین منظور تیراندازان قمی اردوی آماده سازی خود را در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم آغاز کرده‌ و برای کسب آمادگی در تلاش هستند.
 
دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان داشت: اعزام‌های امسال هیئت تیراندازی به رقابت‌های قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان و همچنین دختران و پسران انجام می‌شود و ان‌شاءالله تمام رده‌های سنی را راهی این رقابت‌ها خواهیم کرد.
 
وی تصریح کرد: در قم استعدادهای بسیار خوبی در تیراندازی داریم که علاوه بر ایجاد زمینه‌های مختلف برای جذب آنها و سپس فراهم کردن امکانات آموزشی، سعی می‌کنیم ابتدا در قالب رقابت‌های استانی و سپس در صورت داشتن شرایط لازم در چارچوب رقابت‌های کشوری به عنوان نماینده قم به مصاف و رقابت با حریفان از استان‌های مختلف بفرستیم.
 
متقیان نژاد یاد آور شد: سال مهمی پیش روی تیراندازی قم قرار دارد، از یک سو می‌خواهیم در زمینه آموزش گام‌های خوبی برداریم و نیروی انسانی مرتبط با این رشته را با دانش روز بیش از پیش آشنا کنیم و از سوی دیگر به دنبال کسب عناوین برتر مسابقات قهرمانی کشور و همچنین صعود به دسته اول تیراندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور هستیم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc1pqs.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما