يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 14574
بعد از موفقیت در پاراالمپیک لندن:

بانوی قمی مربی تیم ملی تیراندازی با کمان در مسابقات جهانی شد

قم نيوز : قم نیوز: بانوی سرشناس قمی به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان معلول کشورمان در مسابقات جهانی سال 2013 معرفی شد.
بانوی قمی مربی تیم ملی تیراندازی با کمان در مسابقات جهانی شد
 به گزارش قم نیوز، رشته تیراندازی با کمان قم در سال‌های اخیر گام‌های بسیار خوبی در مسیر رشد و پیشرفت برداشته و در عرصه‌های مختلف حضور چشمگیری داشته است، اما اکنون بیشتر علاقمندان به تیراندازی با کمان، قم را با نام مربی فاطمه متقی کاشانی سرشناس این رشته می‌شناسند.
 
به هر حال حضور یکی از شاخص‌ترین چهره‌های تیراندازی با کمان بانوان ایران در مسئولیت نایب رئیسی هیئت تیراندازی با کمان استان قم فرصت مغتنمی است که بانوان قمی سعی می‌کنند از آن برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت در این رشته بهره ببرند.
 
متقی کاشانی نایب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم هم اکنون مربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان معلول کشورمان در راه اعزام به رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در سال 2013 محسوب می‌شود.
 
این بانوی سرشناس تیراندازی با کمان قم در چند سال اخیر به عنوان داور و مربی بانوی اول قم در این رشته بوده و علاوه بر قضاوت در رقابت‌های معتبر داخلی و برون مرزی، به عنوان مربی و سرپرست تیم‌های ملی تیراندازی با کمان بانوان کشورمان به رقابت‌های مختلف خارجی اعزام شده است.
 
آخرین موفقیت و حضور نایب رئیس هیئت تیراندازی با کمان قم به عنوان مربی تیم ملی بانوان معلول کشورمان در رقابت‌های برون مرزی به مسابقات پاراالمپیک 2012 لندن باز می‌گردد که تیم اعزامی ایران موفقیت‌های چشمگیری کسب کرد.
 
کاروان اعزامی ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان تا پیش از رقابت‌های سال 2012 نتوانسته بود در رشته تیراندازی با کمان به مدال دست یابد اما در رقابت‌هایی که سال گذشته به میزبانی لندن پایتخت انگلیس برگزار شد، این طلسم شکسته شد.
 
تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان معلول کشورمان با هدایت مربی قمی خود یعنی فاطمه متقی کاشانی بعد از ماه‌ها تمرینات سخت و طاقت فرسا به امید کشور موفقیت راهی پاراالمپیک لندن شد و نتایج زحمات و تلاش‌های شبانه روزی خود را با کسب نخستین طلای تاریخ ایران در تیراندازی با کمان بازی‌های پاراالمپیک به دست آورد تا افتخاری ارزشمند برای ایران به ثبت برسد.
 
اکنون رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی معلولان جهان در سال 2013 در راه است و تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان و آقایان معلول کشورمان قصد دارند آبان ماه امسال راهی این مسابقات شود، رقابت‌هایی که به میزبانی کشور تایلند به انجام می‌رسد و خانم فاطمه متقی کاشانی مربی قمی هدایت تیم بانوان کشورمان را برعهده خواهد داشت، ضمن اینکه اردوی تیم‌های ملی از امروز در تهران آغاز می‌شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaymn6.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما