جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 13639
متقیان نژاد خبر داد:

استعدادهاي تیراندازی قم به صورت حرفه‌ای آموزش می‌بینند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: علاقمندان به این رشته در بهترین سالن حال حاضر تیراندازی قم به صورت حرفه ای تیراندازی را آموزش می‌بینند.
استعدادهاي تیراندازی قم به صورت حرفه‌ای آموزش می‌بینند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان نژاد تصریح کرد: استقبال از برنامه ها و فعالیت های تیراندازی با مراجعه مردم و شهروندان قمی به هیئت تیراندازی روز به روز بیشتر می شود و به همین خاطر تغییرات جدیدی در نحوه آموزش ها انجام داده ایم.

وی ادامه داد: در سال جاری آموزش و استعدادیابی مهمترین هدف برای توسعه تیراندازی قم است و امیدواریم بتوانیم با کارهای بسیار خوبی که در این بخش انجام می دهیم و استعدادهای را شناسایی می کنیم، خیلی زود در تیراندازی کشور به جایگاهی بسیار مطلوب تر از موقعیت فعلی برسیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: آموزش تیراندازی در قم به صورت مستمر در قم انجام می شود اما سعی کرده ایم شرایطی را فراهم کنیم که هر زمان یکی از شهروندان قمی به هیئت مراجعه و درخواست زمان مناسب برای آموزش این رشته کرد، با معذوریت مواجه نشویم.

وی ابراز داشت: تا قبل از آغاز سال جدید برنامه های آموزشی در هیئت محدودیت هایی داشت چون از نظر امکانات و بودجه وضعیت به شکلی نبود که بتوانیم در هر زمان نیازها را تامین کنیم اما امسال سعی می کنیم مانعی بر سر راه وجود نداشته باشد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: در حال حاضر آموزش ها در هیئت تیراندازی در هر دو بخش آقایان و بانوان صورت می گیرد و در سنین مختلف آماده استقبال از دوستداران این رشته ورزشی هستیم چه آنهایی که می خواهیم آموزش ببینند و چه آنهایی که قبلا آشنایی کامل با این رشته دارند و می خواهند در مسابقات استانی این رشته نیز شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مرکز اصلی برنامه های آموزشی و مسابقاتی هیئت تیراندازی استان قم سالن تیراندازی شهید مهدی زین الدین مجموعه ورزشی میثم واقع در منطقه سالایه قم است، بیان داشت: بانوان علاقمند به این رشته می تواند در روزهای فرد بانوان از ساعت ۹ تا ۱۳ از امکانات و آموزش های تیراندازی برخوردار شوند.

متقیان نژاد یاد آور شد: این در حالی است که در روزهای زوج بانوان و آقایان در دو قسمت مجزا می توانند به صورت همزمان از ساعت ۹ تا ۱۳ آموزش و فعالیت این رشته را انجام بدهند، ضمن اینکه همه روزه عصر ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ نیز این سالن پذیرای آقایان علاقمندان و حرفه ای تیراندازی است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb90b8.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

فاطمه
سلام
من به تیراندازی علاقه مندم
پدرم نیز تیر انداز است ولی به علت مشغله کاری نمیتوانم از او یاد بگیرم.
من باتفنگ های بزرگ کار کردم ومقدماتش رو بلدم
اگر درانتخاب باشگاه کمکم کنیدسپاس گزارم